pátek 6. srpna 2021

Zase ...

... jsme byli rozežraní. Objednali jsme si opět maso od oblíbeného řezníka,
 krásně hotové, ugrilované. Měli jsme tu minulý pátek návštěvu.
Tentokrát to bylo na oběd, tak jsem si dala Birell na víno bylo přece jenom brzy.
I kožušci se pomněli a samozřejmě i sousedův pejsek Tomi.
Ze stříšky nad vchodem nás zase špiclovala Bětuška.
Bylo krásně teploučko, návštěva se i vykoupala.
Cvalíček to všechno sledoval ze stínu pod jabloní.
Pak nám přišli šneci a meloun vhod.
K večeři jsme maso dojedli po studenu, bylo vynikající. 
Vím, není to žádná dietka, ale jednou za čas, dovoleno.
K tomu vínko a večer neměl chybu.
Seděli jsme do 11h a přiletěla nám návštěva.
Veliký Lišaj, lítal kolem světla v pergole aspoň hodinu.
Fotky nejsou nic moc, protože neposeděl ani na chvilku.
Tuhle nepovedenou tu ale dám. 
Krásně mu svítily od červeného světla na foťáku oči.
Vypadá to, že to byl Lišaj borový, snad.

Lítal, lítal, až se schoval za prostěradlo, co máme proti slunci u stropu pergoly.
Zaklepala jsem na něj, vyletěl jak splašený, 
kopl ně do čela, asi jsem ho hodně naštvala. 
Bětka se mohla zbláznit, Lišaj spadl na stůl, pak na zem, 
Bětka ho rafla a zmizela ve tmě zahrady.
Asi ji utekl, protože za chvíli přišla a hledala ho na místě, kde ho chytila.
Tak jsme zažili i noční dobrodružství. 
Byl to krásně strávený slunečný den s teplou nocí.
Pohodový den
a všem děkuju, že došli až do konce článku.
🌜🌞🌛🌜🌞🌛🌜🌞🌛🌜🌞🌛🌜🌞🌛🌜🌞🌛🌜🌞🌛🌜🌞🌛🌜🌞🌛🌜🌞🌛🌜🌝🌛

14 komentářů:

  1. Libuško, to maso vypadá zas parádně. To bych kousek ochutnala, úplně mě děláš chutě. Budu se ale muset spokojit s bílým jogurtem, co na mě čeká na stole...Musí to být radost chodit k Tobě na návštěvu ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. To byla mňaminka.Občas to musí být.Hlavně je to o posezení v pergole.Tady bylo chladno a celý den pršelo.Jen ten závěr s můrou... ☻
    Přeji další krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, můra moc příjemná nebyla, až Bětka nás vysvobodila :-)

      Vymazat
  3. Ta nam delas chute s tim krasnym masickem a jeste krasna mura,tedy nocni motyl,ha.
    Mej se pekne a krasny Vikend ,Libby !
    Ja jedu zitra s Hankou ,tady kousek na Svojsin,je tam na zamku kvetinova slavnost Kvety Baroka,uz se tesim,snad nebude prset.

    OdpovědětVymazat
  4. No to si myslím, že to byl bezvadný den protažený do večerních hodin.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, mám ráda ta posezení až do nočních hodin, když je s kým :-)

      Vymazat
  5. To masko vypadá luxusně! Mňam....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy od pana řezníka je všechno maso luxusní, on dělá všechno podle starých receptůr. Je to už několikátá generace.

      Vymazat
  6. Libuško já to mám taky tak, že víno piju nejradši večer, k tomu masíčku je Birell nejlepší. Kdyby mě vletěl takový lišaj do pokoje, tak to by byl tanec a ještě kdyby se mě dotkl, tak to bych se úplně zbláznila. Krásný pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, jak mě kopl do čela nebylo to příjemné. Birel byl super, vždycky říkám, že piju až od šesti hodin :-)))

      Vymazat
  7. To byl opravdu podařený den. Masíčko také můžu a je mi úplně jedno, že to není zdravé. Hlavně, že je to dobré, a to určitě bylo. Měj se fajn a užívej léto, které nám za chvíli zase frnkne 😜

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moja řeč, Evi i když to není zdravé je to jednou za čas :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.