čtvrtek 5. srpna 2021

Mokré brouzdání.

Tak nám opět prší, vzbudilo mě to k ránu. Kdy začalo nevím,  
asi nepršelo prudce, když mě to dřív nevzbudilo.
Hupneme do gumáku jdeme brouzdat, ale bude třeba i deštník.
Hned u branky stojí zmoklý růžový Durman.
Fuchsie jsou taky samá kapička.
Květy Olověnce jindy dělají parádu, teď se to říct nedá.
Tečkovaná Kana mi udělala svým květem radost.
Floxy
První letošní květ Ibišku sýrského.
Slezové růže dostaly deštěm hodně zabrat.
Rajčátkům u kůlny déšť moc nevadí, prší na ně málokdy.
Musím je zaštípnout nebo vyrostou do nebe.
Jonášek sleduje na svém místě, co je třeba přivázat. 
Třeba tu slunečnici hned vedle.
Ptáčci mají pitko plné dešťovky a floxy jsou deštěm hodně poničené.
Oranžová Kana je krásně okapičkovaná.
Mečíky byly vyvrácené, tak dostaly oporu.
Stejně tak Slez tříměsíční  ležel na zemi, tady už je uvázaný.
Dnes ani celou zahradu neprobrouzdáme, necháme to na příště.
Jdeme nasypat slimákům granule, protože se dnes zase pěkně "rojí".
Krásnou středu přeju všem, co se mnou dobrouzadli do konce
a děkuju za vaši milou návštěvu.
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦

6 komentářů:

  1. Krásná procházka.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Hezká procházka po zahradě. Kytičkám kapky deště sluší.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  3. Libuško, ahoj. Probrouzdala jsem se s Tebou Tvojí zahrádkou. Líbí se mě květy durmanu a růžového ibišku, ten je nádherný. U nás leje právě teď... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Libuško, dnes již je čtvrtek a venku je strašně. Na Helfštýn jsme včera nakonec nejeli, ale chystáme se v sobortu. Doufám, že předpověď sluníčka bude platit. Některým kytičkám déšť vadí, mají jemné květy. Přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky od rána prší, ale takovej ten hnusnej vlezlej podzimní déšť. Večer mi přiveze dcera Bobuli na zítřejší hlídání, a já jí slíbila, že si opečeme buřty. No neopečeme. Tak snad zítra nebude pršet aby jsme mohly aspoň na procházku. kytky mám taky pěkně zráchané a když jdu po trávě, tak způsobem jak na dvoře drůbežárny, po špičkách a koukat kam šlapu, protože odevšad vylejzaj ty hnusáci slimáci. A granule budu muset dokoupit protože už jsem zas na suchu...

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju všem za komentáře :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.