středa 15. září 2021

Jen tak ze zahrady.

Počasí je pořád super.
Na zahradě je spousta práce
 za sluníčka to jde hezky od ruky, ale o tom zase jindy.

Krásně kvetou Balzamíny
V zahrádce asi probíhal boj, kytky jsou polámané.
Ještě, že už moc parády nedělají.
To byla Bětčina práce, pravděpodobně vyháněla cizí kočky,
 nemá ráda neohlášené návštěvy.
Trocha úrody ...
Nedávno jsem vám ukazovala jablíčka na sloupovité jabloni ...
... tak už jsou obraná a to je jedno z nich.
Ptáčkům už modrají kuličky na Přísavníku.
Okrasné dýně od kamarádky čekají na podzimní výzdobu.
Nová Třapatka taky od kamarádky.
Pohodový den a všem děkuju
 za váš čas, co jste strávili u mě na blogu.
🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎

13 komentářů:

  1. To jablíčko je výstavní.Pořád je co dělat,viď?
    Přeji další slunečný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Barvičky na zahradě stále dělají radost. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, je fajn, že je barevno, až barva zmizí bude po ní smutno :-)

      Vymazat
  3. Dýně jsou krásné. Každá jiná. Jaký druh jablíček sloupových máš? Také o nich uvažuju. Totálně nám odešla třešeň a tak je tam nyní hodně slunce a maliny už také moc nerodí, tak je chce vykutat a nasadit řádek jablůněk.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, máme stromečky tři, každý jiný. Lístky s názvem jsem tenkrát nechala na stromě a sluníčkem vybledly, takže název nevím a mrzí mě to. Nevím, jak bych to zjistila.

      Vymazat
  4. Nadherna barva jablicka.
    My uz tu krasne nemame,hodne oblacno,sem tam sprchne a 21 st.

    OdpovědětVymazat
  5. Ono se řekne jablíčko, dříve rostla v každé zahrádce. Dneska jich v okolí moc nevidím, ale jejich cena v obchodech nebo na trzích je neskutečná. V sezóně a ceny se šplhají přes 50,-, je to děs. Měj se krásně a užívej si babí léto, zdravím 😮

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, je fakt, že u nových domů, jsou spíš okrasné zahrady, než užitkové a ovocné stromy tam nejsou vůbec. V obchodě jsou ceny jablek šílené, to banány, které k nám cestují přes půl světa jsou levnější :-)

      Vymazat
  6. Libuško, máš krásnou úrodu. Já už mám po úrodě, jediné co mi uzrává je hrozno na pergole. Přeju krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, hroznové víno, by nebylo špatné. My máme na pergole přísavník, ale o víně už delší dobu uvažuju :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.