úterý 14. září 2021

Okénko do kuchyně 336.

Polívka dnes bude čočková.
Bramboráky, ty bych jedla denně, to je křupavá ňamina.
První, je vždycky můj.
Dnes si dáme od sladkého klid a pochutnáme si na šnekách z líst.těsta.
O víkendu pekl Maty.
K večeři lečo, to míváme v létě hodně často i k obědu.
Pěkný úterní den
 a všem děkuju, že přišli nakouknout do mého okénka.
☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕

13 komentářů:

  1. Dnes se chystám taky na čočkovku.Bramboráky strouhám taky na velkém struhadle.Říkavalo se jim u nás doma střapaté placky ☺ Já asi dnes udělám amolety.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jsou krásně křupavé. Mamka je dělávala na tom. co je na brambory a to mi nechutnalo.

      Vymazat
  2. Libuško, dnes bych si moc pochutnala. Lečo asi zařadím tento týden na jídelníček, ještě jsme ho letos neměli. A mohli bychom si udělat i bramboráky. Mám je také moc ráda. Ty nejlepší dělala moje babička, jedna moje spolužačka jí říkala cmundová babička. Tak moc jí chutnaly.
    Přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži bramboráky mám moc ráda, ale to smažení je moc zdlouhavé, když se dělá pro víc lidí :-)

      Vymazat
  3. Ahoj,samé dobroty taky bych si dala mám pořád duš, mrkev. Bramborákům moje babička říkala KRANFLEKY . Co kraj to jiny nazev tady v Plzenském kraji to je cmunda !
    Měj krásny den,my tu máme teplo a sluníčko,paráda !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, mají spoustu názvu u nás se jim říká jenom bramborové placky, každý hned ví o co se jedná.

      Vymazat
  4. Hezký den Libuško, já místo bramboráku dělám celeráky. Všechno co patří do bramboráku akorát mne vadilo, že když toho těsta bylo hodně tak začalo řídnout, tak jsem to vyřešila celerem a mám pokoj. Kupovat musím jak brambory tak celer a celer neřídne, tím pádem nejsem nervní...haha. Maty je šikovný kluk - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, celerový bramborák mě tak zaujal, že ho musím vyzkoušet :-) Díky za tip. Alena

      Vymazat
    2. Mílo, celerové jsem ještě nejedla, ani o nich neslyšela :-)

      Vymazat
  5. Tak tím bramborákem jsi mne dostala. Hned bych si dala, ty můžu klidně i často. Je fakt, že jsem je delší dobu neměla, z nových brambor nejdou tak dobře, ale teď už by to šlo. Asi u nás brzo budou 😛😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, taky jsme je už dlouho neměli, tak přišly vhod :-)

      Vymazat
  6. Dnes jsme měli na pořadu uhlí, takže na mazlení se s bramboráky nebylo. Ale máme dorůstající celer, ten máme rádi oba. Snad nebude na noc moc nadouvající ☺
    Díky za tipy, dnes jsem si očima pochutnala ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, tak uhlí, to hřeje dvakrát. Poprvé jak ho sklízíš a podruhé v kamnech :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.