čtvrtek 23. září 2021

Neodolám, ...

 ... když jdu kolem Cínii, abych si některou nevyfotila.

I když už je podzim, najdou se tam ještě pořád hezké kousky.

V úterý bylo krásně, takové počasí akorát na fotky.

Cínie je super kytka, dlouho kvete a je pořád hezká.
Ve váze vydrží dlouho, jenom trošku změní barvu, ale neuvadne.
Děkuju, že jste si ty krasavice prohlédli až dokonce,
mějte klidný pohodový den.
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

5 komentářů:

  1. Jedna hezčí než druhá ☺
    Přeji pěkný podzimní den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Cínie mám ráda, jenže letos mi moc nevyšly. Předpěstovala jsem si je doma, vytáhly se a než stonky na záhoně zesílily, tak si s nimi počasí zalaškovalo a většina odešla.
    Hezký den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Libby, to jsou opravdu krásné kytičky. Užívej si barev na zahradě dokud to jde.

    OdpovědětVymazat
  4. Libuško, cynie mám ráda, pěstovala je hlavně babička. Máš krásné barvy. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju všem za komentáře :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.