sobota 23. října 2021

Nový kalendář na rok 2022

Opět, tak jako každý rok, 
vychází nový kalendář malíře samouka Tomáše Limberka.
Kdo má zájem si objednat, tak máte možnost
 ve zprávě na jeho FB nebo TU.
Já už jsem tak učinila, bude to můj už osmý kalendář od roku 2015 🌞
Doufám, že vám kalendář od Tomáše udělá radost, 
takovou jako z něj mívám já.
Hezký den a děkuju za váš čas,
 co jste strávili na mém blogu s obrázky od Tomáše.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

8 komentářů:

  1. Krása-je vidět,že to dělal s radostí a zaujetím.Moc se mi líbí ☺
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný kalendář, obrázky pana Limberka jsou kouzelné. Já si už několik let objednávám kalendář od Věrky z blogu https://carolinamia.blogspot.com/. Ten na příští rok už máme doma.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný kalendář,obrázky jsou opravdu kouzelné.Ten by se líbil vnučkám.Já si už roky kupuji kalendář kočičí.
    Libuško,měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  4. Tento kalendář musí být na stěně krásně dekorativní. Já už mám doma kalendář od Oringle, takže jsem si alespoň tento prohlédla na Tvých fotkách.
    Hezký den a příjemný celý víkend !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna dneska jsme s dcerou koukaly v Globusu na kalendáře, ale zatím jsem nic nekoupila. Asi nechám výběr na Martínkovi, aby měl nějaký dárek pro babičku. U nás je tak nějak chvíli sluníčko, ale už hodně zubatý a chvíli je pod mrakem. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  6. Já si už léta kupuji ten nejobyčejnější kalendář bez obrázků. Tam si akorát něco poznamenám a stojací kalendář je praktický. ☺

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný kalendář. Ty obrázky jsou opravdu kouzelné.

    OdpovědětVymazat
  8. Všem moc děkuju za komentáře :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.