pátek 22. října 2021

Krásný podzimní špacír.

U MarijaKes na zahradě je príma.
Zpět, jsem šla kolem nové zvoničky, ještě pořád je okolo plot.
Sluníčko pomalu zapadalo a mně se šlo krásně.
Byl to asi poslední letošní teploučký den.
Těmito místy chodím ráda, je to taková zkratka přes louku.
Ještě si přiblížíme zvoničku.
Až doma po ořezání fotky jsem si všimla, 
že se tam na lavičce u domu na sluníčku vyhřívá pán s pejskem.
Bylo hezky vidět i na Radhošť.
Je vidět kapličku i hotel Radegast.
Naposledy jsem tu asi fotila v zimě (můžete porovnat),
krásně mrzlo a bílý čerstvě napadaný sníh jiskřil.
Tady je místo našich zimních saňovaček a bobovaček.
Projdu kousek lesem ...
... a už jsem z něj venku.
Teď z kopce dolů ...
Zvláštně uřezané stromy, asi je nedávný vichr polámal a hasiči je jenom zarovnali.
V potoku je málo vody po kamenech stéká jenom malý pramínek.
Víc jak 50 let opuštěný domeček má nový plot.
Někdo postrádá svoji micinku ... doufám, že se najde.
Už je vidět naši cestu ...
... sluníčko mi svítí přímo do očí a za pár minut jsme doma.
Díky těm, co se mnou došli až do konce článku
a přeju všem pohodový den.
🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂

22 komentářů:

  1. Krásná,barevná procházka ☺
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško, procházka podzimní přírodou se mi moc líbila. A ráda jsem nakoukla k Marušce na zahradu.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži u Marušky jsem udělala jenom dvě fotky do dálky, má tam krásný výhled. Zahrádku je vidět u ní na blogu :-)

      Vymazat
  3. Zase taková příjemná procházka přírodou. U nás včera celý den foukal silný vítr a pršelo, tak jsem celý den strávila jenom doma s občasným vyběhnutím ke kompostu, nebo k popelnici, to když chvílema zrovna nelilo. Dneska bude asi líp, tak už mám zase plány, co chci stihnout, sluníčko už se snaží jukat na svět, ale je dost chladno. Měj hezký den. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, taky jsme měli jeden den děsný vítr, ale to jsem ani na zahradu nešla. Teď má být zase krásně :-)

      Vymazat
  4. Tak to byl opravdu pěkný podzimní špacír. Když je podzimní příroda ozářená sluncem, tak je na co se dívat a i fotit.
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, letošní podzim je snesitelný i pro mě, ale je hodně sucho, trochu deště by to chtělo :-)

      Vymazat
  5. Tvůj podzimní špacír se mi moc líbí, zvláště, když tě na celé cestě doprovázelo sluníčko. Myslím, že si sluníčko ještě užijeme i příští týden, nov uvidíme, slibovali to v televizi 😍 Já bych to brala a určitě bychom ještě zajeli na chatu. Krásné fotky, díky za procházku 😀🍁🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, má být ještě pořád krásně, takový podzim se mi líbí :-)

      Vymazat
  6. Libuško, hezká procházka s Tebou. Ta kaplička je moc pěkná. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, taky se mi zvonička líbí, však taky stála peněz a to ještě není hotová :-)

      Vymazat
  7. Libuško, krásné toulky Krhovou, zvoničku jsem už taky viděla na vlastní oči a doufám, že v zimě bude plno sněhu a přijdeme se zas bobovat k vám na kopec;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, zvonička bude krásná jak bude pod sněhem. Doufám, že jak se půjdete sáňkovat, tak u nás zazvoníte :-)

      Vymazat
    2. Určitě;-) budu se muset stavit i dřív a donést ti něco z mého letního snažení;-) krásný zítřejší sváteční den ti přeju.

      Vymazat
    3. Hani, budu moc ráda, jak se u nás zastavíš dřív :-)))

      Vymazat
  8. pěkná procházka a dřevěná zvonička je kouzelná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, to bude krása, až bude zvonička pod sněhem :-)

      Vymazat
  9. Libuško, moc hezká procházka. ☺

    OdpovědětVymazat
  10. Zvoničce ještě chybí zvon. Je moc krásná a přeji jí aby hodně dlouho vydržela. Vůbec netuším kudy jsi šla . Tu zkratku přes louku neznám.🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, někdy se musíš u nás zastavit hned ráno, jak pojedeš na zahradu a já ti ukážu kudy jsem šla. Jde se tam i k Čertovu kameni, tam to taky neznáš a to je škoda :-) Pořád hlásí pěkné počasí, tak se zastav třeba příští týden a projdeme se tam :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.