úterý 26. října 2021

Okénko do kuchyně 342.

Polívka dnes bude uzená s rýži a vajíčkem.
Už dlouho jsem se těšila, až uvařím hrachovou kaši s uzeným a chlebem.
A opět něco z jablíček, je přece podzim, jejich čas.
Hezké úterý
 a děkuju za váš čas,
 co jste strávili u našeho kuchyňského okénka.
🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏

13 komentářů:

  1. Libuško děkuji, pochutnala jsem si.

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam,mňam ☺ To bych si s radostí dala.
    Já dnes budu mít knedlozelo...Včera jsem si uvařila na oba dny.Mám dnes v plánu více práce.Navíc jsou tady školní prázdniny,tak přijde vnuk na pokec.Miluje bábovku,tak mu ji upeču ☺
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Libuško, výborné menu a inspirace, co vařit. Uzené mám na tento týden v plánu, přijedou vnoučata, tak bude s bramborovou kaší.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, uzené a brambory s cibulkou to miluju :-)

      Vymazat
  4. Taky bych si pochutnala, jen u nás se nepřidává chleba, to je pro mně novinka v chutích. Já dneska dělám kapustové kabrošky a ze zbytku budou asi nějaké rychlé placičky. Přidala jsem mleté maso, tak to bude dobrota. Malý Tomášek mě pomáhá, tak to trvá všechno dýl. Kašle o závod, kdo víc a tak jsem zvědavá, kdy budu kašlat stejně, ty dětský viry jsou pro mně nepřekonatelný a pořád se snima peru. Pomalu vstává sluníčko za lesem, tak to půjdeme určitě zase ven. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, tak bez chleba si hrachovou kaši nedovedu představit.
      Kapustové karboše mám ráda, asi je brzy udělám :-)
      Taky tu mám Aličku kašle a má rýmu.

      Vymazat
  5. Dala bych si.A štrúdl vypadá famózně. Musím hlídat ceny když kupuji jablíčka, tak se manžel nabídl, že v rámci procházky zajde do vzdáleného marketu, kde je měli za 19,90/kg. Podle účtenky však staly 39,90/kg, co mne teda ...no přišlo mi to dost. On se však dušoval že bral z bedýnky za 19,90....no a pak řeknou: " Učtenku máte v aplikaci". Mám smůlu, můj manžel je fandem všeho co je elektronické, papír by si možná? skontroloval a něco s tím udělal. Omlouvám se, sem to asi nepatří, ale při pohledu na ten nádherný štrúdl mi to nedalo. Asi si autorce napíšu o recept. Libuško, přeji pohodové dny a omlouvám se, že jsem zneužila tvůj blog - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo u nás je jablek všude kolem cest spousta a v obchodě jsou tak drahá. Máš pravdu, kolikrát je u zboží dobrá cena a doma člověk zjistí, že bylo zboží dražší. To jsou finty, aby si člověk dával pořád pozor. Recept na závin je jednoduchý:
      120g Hery
      120g cukru
      350g hlad.mouky
      1/2 prášku d pečiva
      2 vajíčka
      Jsou z toho dva záviny. Nemotám je jenom přeložím a potřu vajíčkem :-)

      Vymazat
  6. Libuško, jseš skvělá....recept už je ve složce "papání". No ono někdy paní prodavačky se sami v tom nevyznají...někde jsou to červené jablka, jinde Idaret, nebo Red a všechno vedle sebe a Tobě to přijde úsměvné, že si to pletou ...mne jako holce z vesnice také - ale mnohdy holky nevědí ani jak vypadá jablůňka. No za těma jablíčkama u cesty bych musela do Krhové, zde v Třebíči je takový provoz, že umírají ze smogu i kaštany. A děkuji - Míla

    OdpovědětVymazat
  7. Libby, hrachovou kaši bych si fakt dala, úplně jsem na ní zapomněla a přitom je to taková dobrota. Klidně bych ji mohla i samotnou, ale osmažená cibulka tam být musí. A ten závin bude také určitě moc dobrý, takže díky za recept. Jen ta jablka musím koupit. Měj se krásně a moc zdravím 🌞🍁

    OdpovědětVymazat
  8. Libuško, tak jsem se aspoň u Tebe nejedla. K obědu jsem měla jednu hrušku, byla jsem celý den pryč a když jsem přijela domů, tak tam k jídlu nic, zapomněli nakoupit... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.