středa 27. října 2021

Podzimní zahrada

Jablíčka na fotce jsou ve skutečnosti už obraná. 

Ta menší zůstala na stromě pro ptáčky.
Z pergoly se stalo skladiště. 
Kožušci si to tam už obhlížeji. To tam budou zase kočičí mejdany.
Bedýnky s jablíčky poputují do sklepa.
Vyryté Jiřiny, prostřední krabice už je zazimovaná ve sklepě
 a ty krajní dostaly kamarádky.
Keramické blbinky jsou zazimované.
Že jsme přesazovali borůvky jsem už psala ...
... ale koupili jsme třetí, bylo tam místo akorát pro ní.
Tři roky starý vřes venku krásně kvete ...
Ten letošní si lebedí v truhlíkách.
Pepan sfoukává listí fukarem na hromadu. 
Pořád ještě nebyl velký mráz, tak listí padá pomalu.
Rozkvétá moje stará Chryzantéma.
To je moje stará loňská z květináče.
Gazánie jsem z roštu na ohništi přestěhovala k plotu na pařez,
když ještě dělají parádu.
To by už pro dnešek mohlo stačit. 
Každý den na zahradě strávím pár hodin,
Přesazuju, ryju, stříhám,
 počasí je krásné, musíme toho využít.
Dělám, kdy se mi chce a jak dlouho se mi chce, nedělám si násilí.
Děkuju, že jste se přišli podívat a přeju hezký den.
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

7 komentářů:

  1. Zahrádka ti na jaře poděkuje.Pečujete o ni s velkou láskou.
    Přeji krásné poslední dny října ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem se namlsala a můžu zase pokračovat v lopatismu na své zahradě. Včera jsem ostříhala živý plot od sousedů, oni jsou už 2 roky celý rok v zahraničí a tak občas musím suplovat, jsou to ale kšefty. Ještě to musím odnosit do roklinky, dneska zaměstnám i kluky, mám je tady dneska oba, velký už má podzimní prázdniny a malý je zatím ještě s rýmou a kašlem doma. Chryzantémy máš moc pěkný, já mám jen 1 starou, ale je letos moc krásná, nový co koupím, nechtějí u mně být, vydrží jen pár měsíců a je po nich. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Máte pěknou úrodu jablíček a líbí se mi, že myslíte i na ptáčky. Obdivuji, co Ti ještě kvete. U nás už hodně opadaly javory a listí tvoří zlatý koberec.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  4. Zahrada dá na podzim dost práce,připravit všechno na zimu.
    Krásná sklizeň jablíček a je moc hezké,že myslíte i na ptáčky.
    Libuško,hezký večer

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško, krásně ti to na zahradě stále kvete. Jak jsi dokázala přezimovat loňskou Chryzantému? Já ji mám letos v květináči, v listopadu zasadím do země, a na jaře je uschlá. :-(
    Měj hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, Chryzantéma se mi podařila uchovat letos poprvé, taky mi vždycky uschne :-)

      Vymazat
  6. Všem děkuju za komentáře :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.