středa 13. října 2021

Pocukrovaný víkend

Obě víkendové noci byly mrazivé.
Ráno bylo všechno pocukrované 
a jak zasvítilo sluníčko bylo s letničkami dokonáno.
Ptáčci měli v pitku led.
Bětka marně nahlížela do kýble, že se napije.
Jenom -2°C stačily k tomu, 
aby Jiřiny pro letošek odešly do věčných lovišť.
Balzamíny to odnesly nejvíc.
Jablíčka na malém stromečku ještě pořád drží.
Všechny květináče a truhlíky už mám schované, 
jenom tato kráska ještě visí pod stříškou u vchodu.
Opět jsem to s množstvím fotek přehnala,
proto obzvlášť děkuju těm, co došli až do konce.
Mějte klidný a pohodový podzimní den třeba u šálku s dobrým čajem.
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

10 komentářů:

  1. Mám u sebe kafíčko,ale stejně jsem celá zmrzla jen z pohledu na obrázky.Už je to tady!
    Měj se krásně ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško, fotek není nikdy dost.🙂 Včera jsem koukala na balzamíny. To byl šok. Jiřinky, když přejdou prvním mrazem, kvetou příští rok lépe, protože hlízy natáhly hodně sil. Ale teď už musí honem ze země ven. Však víš. Já jsem raději včera už zazimovala růže a uklidili jsme čerpadla. Prý má začít dokonce sněžit. Stromy jsme natřeli,vale ještě je se zazimováním dost práce. Zazimovat musí i chata a s tím zatím otálím.

    OdpovědětVymazat
  3. Já se dívám taky při kafíčku a je to krása. Může být ještě babí léto, ale noci už budou mrazivé. Přeju pohodovou středu.

    OdpovědětVymazat
  4. U nás je to podobný, ale ještě trochu kytiček žije, ale některý už jsou na kompostu a ty tvrdší v lese v roklině. Dneska zase něco ubyde a pomalu se nám ukáže paní zima se vší parádou. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. Popíjím čaj a jsem ráda, že jsem v teple. U nás byla o víkendu také mrazivá rána.
    I tak přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
  6. Libuško, fotek neni nikdy dost, ale ten mrazík..no škoda, ještě aspoň pár dnů to mohlo vydržet. My chatu ještě nezazimovali, ale venkovní kohoutky na vodu sme obalili praskací fólií. Doma jsem umyla okna a vyprala záclony a chystám se na prosklenou lodžii...pomalu jak to věk dovoluje. Moje milované fuksie máš pořád krásné. Klidné dny přeje Míla

    OdpovědětVymazat
  7. U vás je už teda pořádná zima. Na zahrádku je smutný pohled, pár studených dní a barevná krása je pryč. Přeji hezké i když studené dny 😉

    OdpovědětVymazat
  8. Jak píšou předešlé ženy, fotek není nikdy dost a ojíněné jsou velice krásné !!!!Bětuška si měla líznout,ha. Ale kočky jsou chytré !

    OdpovědětVymazat
  9. Ach jo a zase bude ta dlouhá zima.tak třeba dojde na nějaké nepřečtené knihy když nebudeme pracovat na zahradě.Budeme se těšit na jaro.Alena z Jablonce

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuju za milé komentáře, všech si moc vážím :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.