čtvrtek 14. října 2021

Podzimní

Černooká Zuzana už u vchodu dávno nezdobí, skončila na kompostu.
Brundu, tu tam potkat můžete pořád, to jo.
Teď si na schodku trůní miska s Vřesem, Maceškou a Drátovcem.
Muškáty nahradil podzimní truhlík.
Tak to vypadá dnes.
Děkuju za váš čas, co jste strávili u mě na blogu
a přeju pohodový den.
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

9 komentářů:

  1. Váš dům kvete stále.Je radost se podívat kdykoliv.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Zatím ještě je pokoukání dost pěkný, ale jak přijde zima zimovatá, tak bude všude stejně. Vřesy jsou moc pěkný a nejvíc se mě líbí ty zápichy, hlavně muchomůrky, ty jsou fotogenické. U nás prší a je zima. Měj se fajn. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Libuško, máš moc hezké podzimní dekorace.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  4. Libby máš nádherné truhliky ,moc se mě vše líbí a Ty houbičky máš nové,že ? Je to paráda jít kolem Vašeho domku,je pořád na co se dívat. Máš to na 1 s hvězdičkou !!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško, zdravím. Včera ani dnes mě nešlo u Tebe jít na příspěvek o parťácích, psalo mě to, že stránka neexistuje. Tak jsem ráda, že jsem se propracovala dneska sem. Máš hezkou podzimní výzdobu, truhlíky, dýně... Taky to tak mám ráda. A krásně Ti vyrostly v truhlíkách muchomůrky ! Ahoj. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tvoje podzimní výzdoba kolem domu je moc pěkná. To já vytvářet nemusím, nebylo by pro koho, když už na zahradu jezdíme čím dál méně a v paneláku bych se bál mít něco na oknách, aby to někomu z té výšky nespadlo na hlavu. Moc se mi to ale líbí.

    OdpovědětVymazat
  7. Všem vám děkuju za komentáře, vážím si, že mi píšete :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.