středa 20. října 2021

Podzim je v plném proudu.

Mlhavá rána jsou na denním pořádku.
Bětuška kontroluje, co ještě na zahrádce zbylo.
Mečíky už jsou očistěné a spí ve sklepě.
Tady se ještě sušily v pergole.
Hlavní zahrádku jsem dala do pořádku, ale ještě hodně práce mě čeká.
Pnoucí růžička ještě kvete. 
Na jaře jsem ji musela ostříhat až u země
 a ona to zvládla i když není zatím tak vysoká jak byla.
Kytky v truhlíkách a květináčích jsou dávno ostříhané a zazimované.
Velké květináče jsou ve sklepě
a ty menší, tak jako loni ve svém "pokojíčku".
Starou špajzku po mamce jsme vymalovali a zateplili.
Loni tam kytky i před zateplením zimu přežily, 
takže letos si budou libovat.
Ve sklepě mi vesele kvete Begonie, 
sice má už květ jenom prázdný, ale snaží se.
Včelky a motýli si užívají posledního sluníčka,
ale o tom až jindy.
Krásný den
a děkuju za váš čas, co jste strávili u mě na blogu.
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

8 komentářů:

  1. U Tebe jsou kytičky šťastné.Když Ti všechno schválila Bětuška,můžeš klidně pokračovat ☺
    Dnes má být pěkný den,tak si to užij ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ano u nás o všem rozhoduje Bětka, furt je mi v patách :-)

      Vymazat
  2. Pěkně jsem se potěšila se zbývajícíma kytičkama. U nás je to podobný a budeme si muset zase počkat do jara. Včelky a hmyzáčkové se snaží navštěvovat zbytky kytiček, ale už jim toho moc nezbylo. Dneska chci dodělat a doladit záhon na suché zídce, asi metr široký. Tam ještě kvetou vysoké drobné astry, lichořeřišnice a hledíky. Chryzantémy už nekvetou to byly letošní koupený a jsou hodně malý a jsem moc zvědavá, jestli mi zbyde aspoň jedna, jsou čtyři. Jinak ta moje stará, tu mám ale jinde, kvete jako o závod a hodně se i rozrostla, tak ta bývá obsypaná hmyzáčkama a motýlama, že si jí i sousedi chodí fotit. Dneska má být ještě pěkně, tak už maká pračka, tak uvidím, kde to uschne, venku nebo v koupelně. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko mě konečně přežily Chryzantémy zimu, obvykle to nezvládnou. Uvidím letos. Ty šlechtěné jsou háklivé. Ty staré druhy jsou odolnější :-)

      Vymazat
  3. Bětuška obhlíží jestli všechno správně děláš a určitě je spokojena. Vím, že dá zahrada před zimou hodně práce. Vzpomínám na tchána, který svého času pěstoval mečíky, jak cibulky před zimou ošetřil, aby dobře přezimovaly.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, už jsem mečíku hodně rozdala, množí se jak diví, nechala jsem si jich jenom pár :-)

      Vymazat
  4. Já už jsem ostříhala všechno, zahradě už jsem poručila vyčistit zuby a spát.:) Těším se na odpočinek i na jarní sázení. Moc děkuji za kytičky.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruš, musím se podívat, kde má naše zahrada zuby :-))) Taky už mám skoro všechno hotové, ale furt tam něco kutím, když je krásně, nechce se mi sedět doma :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.