úterý 19. října 2021

Okénko do kuchyně 341.

Dnes si uvaříme kuřecí vývar s nudlemi.
Dále bude kotleta na houbovém koření s rýži a jabkovým kompotem.
Ke kávě si uděláme malý makový koláč s mandlemi.
Děkuju, že jste navštívili moje kuchyňské okénko
a přeju pohodový úterní den.
☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕

10 komentářů:

  1. Dneska bych se nechala pozvat a dost bych si pochutnala. Dneska mám ještě zbytek vepřo, knedlo, zelo a zítra si udělám asi lečo, aby zmizla nějaká větší rajčata. Já ho mám docela ráda a navíc by mělo být opět slušný počasí a to jsem nejraději hodně venku a lečo je za chvíli i s pochutnáním. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, dnes budeme mít veřo knedlo zelo, už se těším :-)

      Vymazat
  2. Stejnou polévku jsme měli v sobotu.Kotletu na houbách s rýží jsem chtěla dělat,ale zapomněla jsem maso vyndat z mrazáku-dobře mi tak ☻
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to já se kolikrát v noci vzbudím a vzpomenu si, že jsem nevytáhla maso z mrazáku :-)))

      Vymazat
  3. Libuško, zdravím. Dala bych si úplně všechno... Uděluju Ti řád zlaté vařečky! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Libby, já teprve snídám. Ale nechala bych se také pozvat na oběd. Vývar s nudlemi jsem měla včera, akorát byl hovězí.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, tak hovězí vývar jsem už neměla léta, nějak hovězí nekupuju :-)

      Vymazat
  5. Mňami, mňami, u tebe si jeden vždy pochutná. Sakryš, musí se jít nasnídat. Dostala jsem hlad. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, právě jsem dosnídala, chleba s medem a kávu s mlékem, tak jako každý den už snad 40let :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.