čtvrtek 25. listopadu 2021

Poslední prázdninové ...

... úterý jsme se vydali na výlet. 
Tentokrát to byly moje milované Hukvaldy mé rodiště.
Vždycky pro mě byl relax projít se po klidné oboře.
Byl hezký slunečný den.
Daňci byli schovaní ve stínu. Kde jsou ty časy, kdy žrali z ruky.
To býval ještě v oboře klid, přes týden tu člověk moc lidí nepotkal.
Teď je všechno jinak. Na hrad jsme nešli, jenom jsme se prošli po oboře.
Nemile mě překvapilo jeviště přírodního divadla. 
Kus betonu v tak krásné oboře. 
Mezi stromy vykukuje Hubertka, je pořád stejná jako bývala,
 když jsem tu jezdila na prázdniny k babičce.
Ač byl teprve konec srpna, všude bylo napadané kaštanové listí.
Opět daňci ...
Uprostřed vykukuje bílá stěna hradu, kdysi černá kuchyně.
Šli jsme oborou pořád dozadu směrem ke Kozlovicím, tady byl klid.
Pomalu se vracíme zpět, že si někde dáme kávu.
Takže tu kávu si dáme příště v pokračování,
 teda jestli bude někde volné místo.
Mějte se hezky
a děkuju, že jste se s námi prošli po mých milých místech.
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

14 komentářů:

  1. Opravdu krásná procházka známými místy.Neměla jsi orosené oko?
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Vždycky se s Tebou ráda projdu !
    Pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Ráda jsem se s vámi prošla, moc bezva procházka. U nás je dneska docela dost mráz, tak si půjdu předvařit baštu, než půjdeme na procházku. Bude dneska kuře na paprice a asi těstoviny, malý je má rád, určitě bude opět pomáhat. Měj hezký den. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko u nás dneska prší a to dost, ale jsem rada, bylo hodně sucho :-)

      Vymazat
  4. Libuško, s těma kaštanama je to i u nás taktéž. Máme zde kolem cesty alej, která je hnědá již v srpnu. Bylo mne řečeno, že je to nějaká choroba a nejde to spravit postřikem. Hezké dny přeje Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, klíněnka likviduje kaštany už dlouho ...

      Vymazat
  5. Libuško, hezké vzpomínky na krásný výlet. Myslím si, že ty kaštany jsou napadené klíněnkou jírovcovou, která právě decimuje listy. U nás jsou na tom kaštany stejně. Jedinou pomocí prý je na podzim listy shrabat a spálit.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, asi s těma kaštanama nejde nic dělat, protože to trvá už hódně let ...

      Vymazat
  6. Libuško,krásný výlet v pěkném prostředí.Teď už můžeme na krásné dny jenom vzpomínat.Tuhle vlezlou zimu co je nemám vůbec ráda.Chodím ven jenom kvůli psovi.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, já psa nemám a teď nemám důvod chodit ven. I když bych ráda,ale kamarádky jsou v práci a Pepan o to nestojí, samé se mi nechce někde courat :-)

      Vymazat
  7. Libuško, tak Hukvaldy jsou moje srdcovka už od dětství, když jsem kolem byť třeba pracovně musím zajít aspoň dole do obory a hrad miluju:-) dokázala bych si tam představit svatbu, jak mě vezou koně kočarem nahoru do hradní kaple:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, moc si mě potěšila. Kdysi jsem tam jezdila často, ale co je nová cesta na Frýdek, autobusová zastávka v Rychalticích je zrušená, takže je to složité.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.