čtvrtek 30. prosince 2021

Bílo ...

Sem tam se ráno vzbudíme a venku je bílo.
Ovšem do odpoledne obvykle všechno roztaje.
Před pár dny jsme měli taky bílo ...
Cvalíček mě vede, 
jdeme hodit kosti a zbytky krůty přes plot pejskovi Tomimu.
Zavolám, zapískám a Tomi je v mžiku u plotu.
Tomi už si pokřupuje, 
 povykládam s ním a jde se zpět domů, je docela zima.
Cvalíček přede mnou pospíchá, dnes ho to studí do paciček.
Jinak je s Tomim kámoš, jsou stejně staří.
Za chvíli nebylo po sněhu ani památky.
Nejlepší je, se válet na teplém radiátoru, to je rada Bětušky
Jonášek nenapádně poslouchá, co si povídáme s návštěvou ...
Asi by si taky něco zobnul.
Cvalíček si zahřívá pacičky po té krátké procházce za Tomim.
Brunda se právě probudila ...
"Né, nefoťte mě prosím, nejsem umytá, právě jsem se vzbudila!"
Pořád se kochám, kvete a kvete.
Nahoře má ještě spoustu malých pupenů.
Prožijte poslední dny roku 2021 v klidu a pohodě.
Děkuju, že jste navštívili můj blog,
vážím si každé návštěvy a každého komentáře.
🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

14 komentářů:

  1. Přeji tobě a rodině totéž.Ale je vidět,že všichni si užíváte výborně poslední dny roku ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, užíváme si dle možností, ale venku je hnusně není to ani na špacír :-)

      Vymazat
  2. Máš pravdu, ráno je většinou sněhu víc a večer už to bývá jiné, dost často třeba klouzačka. U nás zatím sníh je, ale utíká před očima a až roztaje, tak se asi zase objeví nový. Takové divné počasí se mi vůbec nelíbí, je to akorát na nemoci. Kočičáčkové se u vás mají a prostě žijí si svým spokojeným životem. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, počasí je na nic, včera večer pršelo a dnes má taky. Jenom utírám kočkám nohy, pořád se courají :-)

      Vymazat
  3. Já jsem byla spokojená, že Vánoce byly u nás alespoň trochu bílé. Teď se sníh drží jen tak někde a už to není takové to nadýchané čistě bílé nadělení. Dnes je zatím pořádná mlha, takže to mám jasné- den domácí.
    Kaktus Ti tedy kvete jedna báseň. A miciny - ty se u vás mají jako v ráji.
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, my měli bílo až dva vánoční svátky. Na štědrý den bylo bílo ráno a v poledne už nebylo nic.

      Vymazat
  4. Libuško, moc hezké fotky. U nás dnes do rána sníh téměř zmizel.
    Užijte si zítra hezkého Silvestra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, my měli dnes mlhu a sníh žádný, ale to je teď asi všude :-)

      Vymazat
  5. Krásné,ze všech fotek cítím velkou pohodu.Také bych se chtěla aspoň jeden den podívat z okna a bylo by bílo.U nás zataženo,mlha a mrholí,jeden den zase jako druhý.
    Pejsek se má,že mu nosíš dobroty a kočičky jsou zlaté.
    Libuško,hezké poslední dny roku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, těším se až napadne sníh a bude bílo dýl, než půl dne. Až vezmu odhrňák a budu dělat chodníčky po zahradě ke krmítkům, to je aspoň ranní rozcvička, zbožňuju to. Když jsem chodila do práce, raději jsem vstala dřív, ať mi to nikdo neodhrne :-)

      Vymazat
  6. Krásná štědrovečerní atmosféra dýchá z fotek. Libuško přeji ti krásný nový rok 2022.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško takový bílý den a se sluníčkem jsem skoro nezaregistrovala. Opravdu to trvalo jen krátce. Líbí se mi ten krb v smart televizi.Syn si ho pouští na YT taky a vypadá to efektně.Tak se dneska rozloučíme s dalším rokem. Nějak rychle ten čas letí. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, krb je příjemný, jak praská oheň, je to jak živé. Chvilkami si i vsugeruju, že od něj jde teplo :-)))

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.