neděle 23. ledna 2022

Nedělní Kožuškov

Začíním psát nedělní článek.
Bětka mě nenápadně sleduje a čeká, 
co řeknu, že mi udělala ve fotkách pěkný vítr,
když minule psala článek sama.
Nevadí, zůstalo mi jich tu ještě dost.
Vidí, že se nezlobím. Nejdříve mě sledovala ...
... pak se přišla přitulit.
To jsou vzácné chvilky, Bětuška není tak tulivá jako Jonášek.
Ano,  stromeček ještě máme a budeme mít, až do příští neděle.
Sledujete, jak si Bětky hledí, kolik jejich fotek jsem tu dala.
Musím, aby si nemyslela, že ji zanedbávám.
Brunda si dává na noc do pořádku kožušek.
Za chvíli chrápala jak starý medvěd.
Jonášek spí na zemi, to se vidí málo.
No jo, na sedačce je to přece jenom pohodlnější.
Cvalíček si užívá, že má na chvíli křeslo v kuchyni jenom pro sebe.
To je lebeda, žádné mačkání s Jonáškem.
Krásnou neděli
a všem moc děkujeme, že nás navštěvujete na blogu
a naše focení má smysl.
⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄

11 komentářů:

  1. Kožušci mějte krásnou neděli ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Kdyby se každý uměl tak vyvalovat jako kočičinky, myslím že by bylo míň nedorozumění, stále by se jen povalovalo a nic nedělalo. To by z nás byli pěkní lenochodi. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezká reportáž, bez kožušků by to nebyla neděle.
    Mějte se všichni hezky a kožuškům posílám pohlazení.

    OdpovědětVymazat
  4. Libuško, v paneláku a ještě v městě sami dva starci, zvířátko je problém, neni ho komu svěřit, když je to potřeba. A já jak jsem chytla do plic chlamydie při čištění andulek klece, tak nejsem v pořádku s imunitou a mám na kde co alergii, tak se pokochám aspoň zde. Kvítká, zvířátká a papání...no blog načisto pro mne. Zde zase šedo a vy mějte den takový jak potřebujete - Míla

    OdpovědětVymazat
  5. Nedělní reportáž nesmí chybět. Ach ti se mají !
    Hezkou neděli u vás !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Bez Kožuškova pro mě není neděle. Dnes jsem potěšená, kolik fotek jsi o kožušcích dala. To nejsou divocí modelové - ale poznávám, kolik sedátek pro ně v domě máte. Ti se mají! Přeji všem pěknou neděli a zase příště nakouknu, co je u vás nového ☺ ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tomu říkám život,ti chlupáčci ti se mají,celoživotní dovolená.Krásnou neděli přeje Alča z Jbc

    OdpovědětVymazat
  8. Libuško, krásně je u Vás a kočičky se mají nádherně.
    Přeji fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Libuško, na nedělní kočičkové povídání se vždycky moc těším a nikdy nezklame.Mějte se moc hezky.Iveta

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za miloučký článek. S kožuškama je mi vždycky dobře.

    OdpovědětVymazat
  11. Všem vám moc děkujeme za komentáře,
    všechny čteme a jsme za ně vděční i když neodpovídáme hned :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.