pondělí 24. ledna 2022

Vtipy na čtvrté lednové pondělí

 

Rybář se chvástá:
"Včera jsem chytil štiku, úplně jako moje ruka!"
Druhý rybář:
"Kecáš, tak chlupaté štiky neexistují."
Je zajímavé, že když mě navštívil milenec,
věděl o tom celý barák ...
no a když u nás vykradli byt, všichni spali ...
Dnes v noci, bylo ze schodiště ukradeno zábradlí.
Policie se nemá čeho chytit.
Ptá se paní učitelka dětí, jak si představují Evropskou unii.
Přihlásí se František a říká:
"Já si představuji evropskou unii jako mrakodrap!"
"No, tak nám to, Františku, trošku rozveď!"
"Paní učitelko, představte si obrovský mrakodrap,
 jeho velikánské pevné základy. 
Přijde zemětřesení, on se chvěje, 
ale stojí stále pevně na svém místě!"
"Výborně, Františku, píši ti jedničku s hvězdičkou!"
Přihlásí se Janička:
"Já si představuji evropskou unii jako strom!"
"No, tak nám, to Janičko, zase pěkně rozveď!"
"Představte si obrovský strom, jeho rozložitou korunu, 
silný kmen, široké pevné kořeny. 
Vítr fouká, strom se ohýbá, ale nepovolí,
 stále stojí pevně na svém místě!"
"Výborně, Janičko, píši ti jedničku s hvězdičkou!"
Pak se klasicky přihlásí starý sprosťák Pepíček:
"Já si představuji evropskou unii jako loď na rozbouřeném moři!"
"Tak na tohle vysvětlení, jsem vážně moc zvědavá!"
"Paní učitelko, představte si rozbouřené moře,
dvacetimetrové vlny, vítr fouká, liják bičuje palubu,
loď se kymácí, lidé blijou, ale vystoupit nemůžou!"

⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄


9 komentářů:

  1. Libuško, zdravím a dík za vtipy :o):o):o). Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jeden lepší než druhý ☺
    Přeji klidný den ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Moc dobré, hlavně ten poslední vtip nemá chybu.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné vtipy, hned je ten den veselejší i když venku je hnusně. Měj hezký den. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. :-) :-) :-) :-)
    Klidný den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné,veselé,alespon jsem se zasmála tady u Tebe,jinak je to vše spíš k pláči,počasí,politika drahota atd, mám náladu pod psa.

    OdpovědětVymazat
  7. Velice moc všem děkuju za komentáře :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.