úterý 18. ledna 2022

Okénko do kuchyně 354.

Co si tak dnes udělat bramboračku ...
Krůtí kostky na zelenině s rýži a ledovým salátem,
 by mohla být dobrá volba.
Jídlo prošlo i kontrolou.
Co následovalo jistě víte, lepanec jak hrom.
Ale na Bětku nic neplatí,
 ona musí mít o všem přehled i o tom, co jíme.
Z posledních jablíček ve sklepě byl výborný závin.
Krásný úterní den a 
děkuju, že jste přišli, nakoukli do okénka
 a třeba i nabrali inspiraci.
🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏

13 komentářů:

  1. Libuško zdravím. Zase dobroty ! My jsme měli o víkendu vinnou klobásu s bramborami, krůtí vývar a taky zàvin.Tedy můj muž. Já a syn zapečenou pohanku s brokolicí, bylo to dobré, to by on nejedl... Zdravím do Kožuškova. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ten můj by to taky nejedl, je děsně mlsný. Proto vařím tak, jak vařím, jenom to co sní :-)

      Vymazat
  2. Mám na dnešek uvařeno hovězí na houbách a rýži.Jedu k doktorce,tak abych měla oběd včas. Štrůdlík bych si dala.Vlastně jsme ho už hodně neměli.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jablíčka na štrůdl už nemáme, ale mám ještě pár sklenek zavařených, takže bude i nadále závin :-)

      Vymazat
  3. Libuško, i dnes bych si pochutnala. Závin jsem už dlouho nedělala. My dnes máme vařeno od včera, kuře na paprice s těstovinami.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, kuře na paprice se chystám udělat na víkend, to máme moc rádi :-)

      Vymazat
  4. Ahoj, u nás dnes čočka s vajíčkem a kyselka co dům dal (brambory+fazule+hrst kysaného zelí) maminka mne naučila nikdy zbytky nevyhazovat. Co sníh? už jsi odhazovala? U nás dnes svítí, ale včera to byl fakt hnus. Tak se tam v Kožuškově opatrujte - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo na čočku se chystám už dlouho, moc ji nemusím, ale sním ji. Pepan ji má rád s vajíčkem, ale já musím mít párek, jinak bych to nedala :-))) Sníh u nás není a na odhazování vůbec letos ještě nebyl. Snad se dočkám prý má sněžit :-) Včera to bylo hrozné počasí, jednu dobu vichr a sníh s deštěm, byla jsem ráda, že jsme my i kožušci doma :-)Dnes mrzne a svítí slunko :-)

      Vymazat
  5. Já bych si pochutnala. Já mám dneska zbytek těstovin se šťávou a masem z kuřete a namíchala jsem to do sebe, abych spotřebovala všechnu šťávu z masa a polévku asi bude kyselka. Včera večer jsem rozkrájela 2 dýně a tak zkouším udělat marmeládu, přidala jsem pomeranč a jabko, no a uvidím, možná budu muset ještě něco dobrého přidat. U nás bylo ráno strašné náledí, ale už to povoluje, zatím je polojasno a trošičku nad nulou. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, já do toho dávám ještě špetku skořice (mi to rádi ve všem ) pak hřebíček, no a když to neni furt ono tak špetku zázvoru...a ochutnávat a ochutnávat - Míla Ať se dílo zdaří

      Vymazat
  6. Dobré menu. Jak pro mne, tak i pro mého muže.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jse ráda, Hani, že by vám oběma chutnalo :-)

      Vymazat
  7. Děkuji za rady, to zkusím příště. Mám udělané 4 sklenky, asi čtvrt litrový a nic jiného jsem, než jablko a pomeranč nepřidávala, ale já dost často smíchám dva druhy marmelády a tak to doladím až před konzumací. Zatím je to docela dobrý, ještě jsem přidala rum, je to docela zajímavá marmeláda. Ještě bych chtěla něco zavařit, mám ještě dost dýní a tak aby rychleji mizly. Taky jsem četla, že se dělá takový polotovar na přípravu polévek, mladí jí dost dělají, tak to budu muset nastudovat. Děkuji za rady, příště vyzkouším. Věrka.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.