pondělí 17. ledna 2022

Vtipy na třetí lednové pondělí.

Telefony jsou dneska tak drahé,
že když upadneš
a slyšíš křupnutí, tak doufáš, že to byla noha.
Volám manželovi, nebere to.
Tak mu napíšu: "Ťukla jsem ti auto."
Uběhlo čtvrt hodiny a mám čtyřicet nepřijatých hovorů ...
To je zajímavé, najednou si chce povídat.
Seznámila jsem se s úžasným mužem
a prožila s ním báječný víkend ...
Tvrdil mi, že má firmu s 50ti tisíci zaměstnanci ...
Nakonec se ukázalo, že je včelař ...
Občas přemýšlím,
 jak mohli muži objevit celé kontinenty.
Za normálních okolností nenajdou ani máslo v ledničce.

⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄

7 komentářů:

  1. Hned hezčí ráno ☺
    Přeji klidný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem se zasmála, hned je lepší den i když u nás je tedy fakt dneska škaredě. Měj se fajn. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. :-) :-) :-) :-))))))
    Klidný den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Ten poslední, ten je jako od nás 😛😄😛

    OdpovědětVymazat
  5. S tím máslem je to u nás každý den,vždy říkám ,vlevo nahoře.Tak to mě opravdu pobavilo.Mějte se krásně Alča z Jbc.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.