čtvrtek 20. ledna 2022

Tak to mám zase v packách já

Už jsem se na to nemohla dívat, 
tady se včera psalo o cizích kocourech a o mě ani zmínka!
Zalezla jsem si do pelechu ve kterém nikdo nespává
 a já sama jsem v něm nebyla vlezená víc jak rok.
Přemýšlela jsem a vymyslela jsem, že tu zase něco napíšu jááááá!
Mě nechala na mrazu a tady psala o nějakém Šmudlim.
Já se k tomu počítači dostanu, kdybych měla okno rozbít.
Tak už jsem se dobře vyspala a to si panička za rámeček nedá, co napíšu.
Na všechno tady dohlížím a hlídám ...
Na stole binec, zase to musím uklidit já!
Zase je tu plno krámů neuklízených ...
Počkej, počkej ... co to máš v ruce? 
Nůžky! Ještě aby mi tak ostříhala kožušek, no to né, 
já sem to zase tak nemyslela. 
Tady se nic neděje, jenom je slyšet chrápání.
Vstávejte ospalci, tady je plno práce a vy tu vyspáváte!
Cvalík se tu taky vyvaluje, ještě dnes nic neudělal. 
Všechno je tu jenom na mě.
Pocem ty bílý drzoune, co to bylo za kecy o mém spaní.
Cvalíček to slyšel a já chudinka od něho dostala facana.
Tak já se tu o všechno starám, snažím se a nakonec dostanu výprask.
Né, nefoť mě!!! Jsem nazlobená.
Tak prý se mám omluvit tomu kocourkovi Šmudlínkovi.
Že prý není cizí, je od Honzíka a našli ho v areálu AGP, 
tak jako nás s Jonym, ale o dva roky dřív. 
Prý klidně můžeme být sourozenci.
Tak jo, brácho Šmudlínku, omlouvám se.
Teď už mě nechejte spát, jsem z toho psaní unavená, 
jak to může dělat panička denně, nevím.
Mějte se krásně a já zase někdy písnu, až se tu dostanu.
Děkuju vám, že jste došli až na konec článku ...
... tak nějak se panička loučí, že?
🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐁🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀

8 komentářů:

  1. Bětuško,já taky obdivuji tvoji paničku.Každý den napsat tak pěkné a vtipné povídání nezvládne každý.
    Přeji klidný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Bětuško, moc hezký článek. Je vidět, že jsi se od své paničky hodně naučila.
    Mějte všichni krásný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, jo - hotová spisovatelka, já to tvrdím dávno. Hodně si podobná paničce, ta by mohla konkurovat Kubátové a ona né a né...tak ji domluv Betuško ... Míla

    OdpovědětVymazat
  4. Je vidět, že Bětuška je bystrá pozorovatelka a vůbec nemá problém sednout k počítači a napsat větičky, které těm, kteří to čtou, to vyloudí úsměv na tváři.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Bětuško, pěkně jsi nám to tady vypovídala, určitě je tě hnedka líp. U nás bylo dopoledne hotová čina, vítr sníh a bílá tma. Ráno jsem sníh co napadal v noci, odmetla a v poledne jsem musela vzít už lopatu a sníh byl zatlučený a nafoukaný až u dveří verandy. Ale venku je to úplně parádně krásný, ale vítr pořád funí i když chvílema dokonce svítí sluníčko. Za oknem je to úplná paráda. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné a milé příspěvky,vždy mě potěší.Taky bych měla Modřinku zase nafotit.
    Libuško,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško krásná a vtipná reportáž, to se ti teda povedlo, moc jsem se pobavila. Nemohla bys mi Bětušku někdy půjčit na ten úklid, když jí to tak jde? Přeju krásný večer do Kožuškova.

    OdpovědětVymazat
  8. Obě s Bětkou děkujeme za komentáře, jsme za ně rády :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.