pondělí 21. února 2022

Vtipy na třetí únorové pondělí


"Číšníku, co je tohle za humus?
Masový závitek v něm kapesník, borová šiška a pět žaludů?
To se nedá žrát!"
"Tak jste si neměl dávat Tajemství Rumcajsovy kapsy!"
🌸
"...kurňa, včera sem vypil tolik vodky,
že mi ráno volal Putin 
a nabídl mi Ruské občanství."
🌸
V USA se odehrál průzkum,
při kterém byli američtí rodiče dotazováni, 
co by dělali, kdyby zjistili, že je jejich dítě Homo sapiens.
Přibližně 70% odpovědělo, že by ho vyhodili z domu.
🌸
Přiběhne žena na policii:
"Znásilnilo mě dvanáct chlapů ...!"
"Uklidněte se," konejší ji strážník, "my je všechny najdeme."
"To není třeba," zarazí ho žena.
"Stačí mi třetí, osmý a jedenáctý!"

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

7 komentářů:

  1. Hned je lepší ráno ☺
    Přeji klidné pondělí ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné vtípky a hurá do dalšího týdne, snad bude trošku lepší než minulý, tím myslím vodu. Mám tady ještě Tomáška, před chvilkou jsme přišly z procházky a hned začalo sněžit, to jsme to měly vychytaný, ono je to s krupicí a jak je větrno, tak to slušně tluče do tváří. Měj hezký den. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Emeričani tedy nemají děti Homo sapiens, kdo jsou tedy jejich rodiče? Pěkné už úterý, vtipy jsou výživné ;-))) Klidný týden přeji ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju za komentáře, všem🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.