úterý 22. února 2022

Okénko do kuchyně 359.

Dnes máme krásné datum, tak ať je pro nás všechny šťastné.
22.2.2022
💖
Polívku si dnes dáme uzenou s rýži, vajíčkem a zeleninou.
Moje nejoblíbenější jídlo, ale moc často ho nedělám. 
Bramborové knedlíky plněné uzeným se zelím a sklenkou piva.
Na víkend jsem nepekla nic, přijela kamarádka a dobroty dovezla.
Tak aspoň malá ukázka, bylo to vynikající.
Krásný úterní den
a děkuju, že jste přišli nakouknout do okénka.
☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕

15 komentářů:

  1. Včera jsme měli plněné bramborové knedlíky se zelím./Vnuk jim říkal-ty knedlíčky,co je v nich něco schované ☺/
    Přeji klidný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Júú, to bych si pochutnala !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Libuško, dala bych si, "tenisáky" mám také ráda a také je nedělám často. Sme dva tak to nějak neodhadnu, abychom je nejedli "měsíc" a vím dají se dát do mrazáku, ale ani sama nevím proč, tak nemám ráda cokoliv z mrazáku i když je to někdy velice praktické. Klidné dny - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, taky moc nemám ráda ohřívané věci z zmrazáku a bramborové vůbec, je to divné. Kdysi jsem knedlíků dělávala hodně a jedla je ráda třeba tři dny, ale tentokrát jsem to utrefila akorát na jeden oběd 🥰

      Vymazat
  4. Já bych si pochutnala, plněný knedlíky mám docela ráda. Je to inspirace na příště. My jsme dneska měly s Tomáškem, zbytek kolínek se salámem a vejci, jen aby se to dojedlo. Přišli jsme z procházky a teď odpočíváme po jídle a hraje telka. Asi jí budu muset vypnout, jinak ten náš kouzelník zase nebude spát. Chvílema sněží a nebo přeprchá, ale měly jsme štěstí, trefily jsme se s procházkou mezi ošklivý počasí. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, zapečené těstoviny se salámem máme rádi a dělám je často.
      Bývaly doby, kdy byly každý týden 🥰

      Vymazat
  5. Ahoj Libuško,hned bych se k vám pozvala.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Jituš a pěkně kalorických dobrot, co? Ale jednou za rok neodolám🥰

      Vymazat
  7. Libuško, zdravím. Plněné bramborové knedlíky občas taky dělám,chlapi to mají moc rádi, jà to nejím, je mi po tom těžko. My teď budeme mít týden u nás tři malé vnučky na hlídání, tak jim budu vyvařovat, co si řeknou. Ale ony tady chtějí pořád to stejné - rajskou omáčku, knedlíčkovou polívku, buchtičky s krémem... Zdravím Kožuškov. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, rajskou máme moc rádi a buchtičky s krémem taky, ale ty už jsem dlouho nedělala, až zase o prázdninách, jak tu budou vnuci, je udělám 🥰

      Vymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.