středa 30. března 2022

Až do pondělí ...

... bylo počasí opravdu krásné, denně svítilo sluníčko až do samého večera.
Ještě v pondělí bylo víc jak 19°C.
Máme tu letní čas, ten mám moc ráda, večer je dlouho světlo a to je paráda. 
Zvyknout si na letní čas mi nečiní žádné problémy,
 jsem přizpůsobená raz dva. 
Celý týden jsem, po chvilkách, něco kutila na zahradě.
Radost mi dělají Ifejony, jsem ráda, že je nesežrali hraboši
a že znovu vykvetly.
Tyto jsou krásně růžové, ale na fotce se tak netváří.
Bledulku jsem nasadila loni do zahrádky,
 protože se mi objevila na místě, kde věším prádlo.
Krokusy se krásně rozrostly z některých už jsou pěkné trsy.
Hyacinty lezou ze země hodně pomalu, chybí jim vláha.
Sem tam na zahradě žlutě svítí Orsej
Sněženky pomalu dokvétají.
Ale začínají zase Sasanky, těch náme vzadu na zahradě taky hodně.
Celou dobu mě dnes doprovází Cvalíček.
Kontroluje, jak rostou loni nově nasazené jahody ...
Kontroluje Narcisy. Tolikrát jsem je vyryla a přesadila, 
vždycky tam nějaká cibulka zůstane a vytvoří se nový trs. 
Jsou to nejstarší naše narcisy, takové ty plné, říkám jim obyčejné.
Překontroloval rozebranou udírnu a kompostéry.
Pondělkem nám zatím teplé a slunečné počasí skončilo.
Nezbude nám nic jiného, než věřit, že se teplo co nejdříve vrátí.
Pohodovou středu asi dnes u kamen.
Děkuju, že jste se k nám přišli mrknout, vážím si toho.
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

16 komentářů:

  1. Z tvé zahrádky vyzařuje radost,s kterou ji opatruješ.
    Tady je zataženo,mží a jsou 4°C.
    Přeji krásný den celé rodině ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, teď už má zahrádka konečně i vláhu, ale zase teplo ji chybí🥰

      Vymazat
  2. Muž byl ten minulý krásný víkend na chatě, já tam jedu zítra do hnusna.... :( krokusy mi některé už odkvetla, jiné, které jsou v trávě a tím pádem hlouběji, jsou v plné kráse. A začíná rozkvétat magnólie! A letos bude zas krásnější než vloni...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, doufám, že mi magnolie ještě nerozkvete, nebo květy zmrznou. Venku je pěkná hnusota🥰

      Vymazat
  3. Já jsem si zase pěkně mákla v pondělí. Dokonce jsem zasela, asi brzy, ale chtěla jsem to před deštěm, aby se zalévalo samo. Zatím se nezalévá. Krásné se ti už zahrada barví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, nesela jsem zatím nic na zahrádce, akorát doma za oknem mám naseté kytky 🥰

      Vymazat
  4. Moc krásné fotografie květinek za zahrádky a krásná je i kočička se jménem Cvalíček. Přeji krásný a pohodový jarní čas i když se nám počasí dost pokazilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, Cvalíček, když byl malý, byl hlavní zahradník, teď to předal mladým🥰

      Vymazat
  5. Máš nádhernou zahrádku,krásně to kvete,radost pohledět.Jen to počasí na duben dle předpovědi nevypadá dobře.uvidíme...Přeji krásné jarní dny..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, zatím je zahrádka jenom trošku barevná v létě je to jiné, ale dočkáme se🥰

      Vymazat
  6. Libby, tvoje zahrádka je krásně rozkvetlá, a tak bude potřebovat hodně vody. U nás dneska od dopoledne prší. Jsem ráda, protože sucho bylo všude a tak doufám, že ten déšť nějaký ten den ještě vydrží. Tentokrát se ani zlobit nebudu 😜 Přeji klidné dny, zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, máme zalito, teď nám sněží, tak snad si z toho zahrádka něco vybere. Kéž by už bylo tepleji🥰

      Vymazat
  7. Libuško, to je krásná záplava jarních kytiček. Pastva nejen pro oko, ale i pohlazení po dušičce.👏 U nás se počasí pokazilo, od rána je zataženo a po poledni začalo pršet.☔️ Však už to bylo potřeba.
    Přeji příjemný podvečer.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emi, taky nám popršelo a teď leží sníh, tak zalito na chvíli bude🥰

      Vymazat
  8. Libuško, hezké fotografie kytiček. Vše pro radost, to mám moc ráda. Zdraví Lenks
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.