úterý 29. března 2022

Okénko do kuchyně 364.

Dnes si uvaříme obyčejnou bramboračku.
Vepřové kostky na koření Giros s těstovinou.
S návštěvou si dáme jahodovo-banánový řez.
Tentokrát není na plech, ale jenom malý kulatý.
Děkuju, že jste přišli mrknout do okénka
a všem přeju klidný den.
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

8 komentářů:

  1. Teď jsem si uvedomila,ze jsem večer zapomněla vyndat maso.Někdy už nevim,co pořad pro chlapy vařit.U tebe bych si pochutnala.Vecer jsrm pekla ješte housky a buchty.Potrebovala jsem zpracovat droždi.
    Hezky den Libuško

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, já si někdy v noci vzpomenu, že jsem nevytáhla maso z mrazáku. Jsem hrozná, já na to žr*dlo myslím i v noci🥰

      Vymazat
  2. Libuško, bramboračka je u našich chlapů hodně oblíbená, oni mají rádi polívky. Někdy už mě taky dochází fantazie, co vařit. Přeju hezké dny. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, polívky moc nedělám, Pepan o ně nestojí, protože když bydlel ještě u mamky tak je měl denně a mamka říkávala - polívka je grunt a tak jim to všem zprotivila. Dělám každý víked vývar to mám ráda a pak jednou v týdnu nějakou obyčejnou🥰

      Vymazat
  3. Polévku bych si dala,vepřové taky.Bramboračku asi uvařím,ale jinak dnes něco "lehčího".Asi udělám amolety.Dort bych nemohla,mám velikánskou alergii na jahody.Tím pádem se to u mně přeneslo na veškeré červené marmelády...
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ty a jahody to nejde dohromady, ale mi nevadí a mám je ráda🥰

      Vymazat
  4. Bramboračku chci taky dnes udělat, ale druhé bude dnes sladké. Lívance.
    Ale zítra si asi vezmu mustr od Tebe.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, když byla ještě mamka, měli jsme sladký oběd každý pátek, teď už ho tak často nedělám🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.