úterý 1. března 2022

Okénko do kuchyně 360.

Polívku si dnes dáme pohankovou.
Dále bude fazolková omáčka s bramborem a vařená kuřecí prsa.
Ke kávě byl o víkendu jogurtový koláč s tvarohem
 a meruňkami z kompotu.
Príma úterní den
a všem děkuju, že přišli mrknout do mého okénka.
☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕

24 komentářů:

  1. Koláč bych si dala-mňam,mňam.Tuto kombinaci mám moc ráda ☺
    Přeji klidný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, koláč nám přišel vhod, dlouho jsme takový neměli 🥰

      Vymazat
  2. Já bych si pochutnala na všem. U mně je dneska zbytek květákové polévky a asi udělám chlupáčky a zelí, maso mám upečené. To jsem pekla s kuřecíma nohama a ty byly s bramborem. Ještě mám půlku květáku, tak buď ho udělám zapečený, nebo obalovaný a smažený, to ještě nevím, jak přijde chuť. U nás už kouká sluníčko, tak to určitě budu něco dělat. Jakmile kouká sluníčko, tak je hned vidět všechno co není správně uklizeno a to mě hnedka honí. Včera jsem vygruntovala celý barák a ještě jsem si umyla okno v kuchyni, bylo hodně opatlaný od Tomáška. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko u nás taky včera svítilo sluníčko, ale byl ledový vítr, tak mě to ani na zahradu nelákalo🥰

      Vymazat
  3. Ty prostě nikdy nezklameš! :-)
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam,to voní až ke mně,sbíhají se sliny...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, když se dívám na nějaké jídlo na obrázku, kolikrát zacítím tu vůni. Asi to máš stejně🥰

      Vymazat
  5. Dobrotky. Dala bych si. My jsme měli knedlík s uzeným a křenovou omáčkou, samozřejmě uzenou polívku, koláč rybízový. Pokud možno, pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, křenovou omáčku jsem mívala ráda, ale Pepan ji nejí, takže kvůli sobě ji dělat nebudu. Pepan celkem nejí jídla, co nemívali doma v Opavě a to už tu bydlí 43let. Hold nepřízpůsobivý člověk🥰

      Vymazat
  6. Dala bych si včechno,nejvíc ten koláč,mnam !!!! Hezký večer přeji !

    OdpovědětVymazat
  7. Fazolovou omáčku jsem nikdy nedělala ani ji neznám, ale jak se ta dívám, určitě to bude hodně dobré. Najdu recept na internetu a možná vyzkouším. Díky za tip 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, omáčka je z fazolových lusků, dávám si je na zimu na mrazák. Omáčku miluju, ale zralé fazole naopak nemusím a ani nesním🥰

      Vymazat
  8. Samé dobroty, ochutnala bych hlavně tu pohankovou polévku, i kousek koláče ke kávičce. Já už moc nepeču, protože to pak jím sama. .o)
    Liby, přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, pohanka je v polívce moc dobrá, vyzkoušej to 🥰

      Vymazat
  9. Libuško, dlouho jsem u tebe nebyla, ale máš to tu pořád prima, v záhlaví už krásné jaro, i kočičky ho vyhlížejí. U nás děláme fazole jen s omáčkou na styl guláše, a většinou bez masa, třeba jen uzeninu, něco jako bramborový guláš s fazolemi, takto bílou také neznám.
    Přeji pěkné dny. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko, vím že fazole jsou hodně oblíbené. Já sním akorát lusky, ale zralý fazol ani náhodou, mám k tomu od dětství odpor, vadí mi ta sypká struktůra. Jsem ráda, že si mě zase našla🥰

      Vymazat
  10. Libuško, ahoj. Já jsem dnes vařila pohanku s brokolicí, to milujeme já a syn. Ale muž by to nejedl a malé vnučky taky ne, tak pro ně řízky s bramborem ( Jsou tu na prázdninàch). Upekla jsem bàbovku. Opatruj se. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, taky bych si raději dala maso i když brokolici ráda mám, ale dávám ji jenom do polívky a tu ani Pena nejí, takže ji mám jenom pro sebe🥰

      Vymazat
  11. Jejda, koláček s meruňkami by teď bodnul!
    Fazolky miluji, ale fazolkovou omáčku neznám a doma by asi neprošla. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lotty, tak to už si tady druhý člověk, co nezná fazolkovou omáčku, takovou dobrotu.Že by to bylo ryze moravské jídlo?🥰

      Vymazat
    2. Libby, fakt tu fazolkovou tady neznám, ani z domu, ani ze školy, ani z práce, ani z jídelen dětí, ani od kamarádek, nikdo u nás o ní nemluví. A fazolky mají rádi. 😃

      Vymazat
    3. Lotty a taková je to dobrota.Jenom uvaříš zelené fazolky zahustíš smetanou přidáš sůl a trochu pepře a dobrota je hotová. Jako koprovka, místo kopru tam jsou zelené fazolky🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.