pondělí 28. února 2022

Vtipy na poslední únorové pondělí

🌸🌸🌸🌸 

Pro všechny ženy, 
které čekají na prince na bílém koni ...
Je velmi pravděpodobné,
 že dříve dorazí pošťak s důchodem.
🌸
"Miláčku, mám problém."
"Drahý, neříká se mám, ale máme, problém.
Jsme přece rodina."
"Dobře, máme problém. 
Naše sousedka je s námi těhotná."
🌸
"Jsem dobrá víla a splním ti tři přání."
"No to mě pos*r, asi mě jebne!"
"Jak si přeješ."
🌸
Jaký je rozdíl mezi netopýrem a penisem?
Žádný! Přes den to visí a večer to lítá kdoví kde!

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

6 komentářů:

  1. Libuško tak toto jsem po ránu potřebovala a ten poslední je za 1***** super. To jsem fakt nasmála. Děkuji a přeji ti krásný den.Jara

    OdpovědětVymazat
  2. Tato rána jsou hned lepší,díky ☺
    Přeji klidný den ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný rozjezd na další týden a taky jsem se nasmála. U nás je dost velký mráz, ale sluníčko se snaží vyškrábat, tak snad se trošku oteplí. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny vtipy s nejvyšším počtem bodů, super 😁🤣

    OdpovědětVymazat
  5. Všem moc děkuju za komentáře🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.