neděle 24. dubna 2022

Z Kožuškova

"Prosím tě, piš rychleji, jde na mě spaní!"
Bětuška dohlíží na všechno, nejenom na to, co píšu na blog.
Vyhřívá se na sluníčku, seděla tam, jak velikonoční beránek.
Jak jistě víte, Brunda celé dny prospí a ven vyráží k večeru.
I talířek od omáčky si nechá donést pod nos.
 Ještě, že ji Maty dělá sluhu rád.
"Co nám to tady dali za domeček?"
"To se mi líbí, Jonášku pojď se mrknout!"
"Co tam děláš, ty si jim vyvrátila skládací koš, 
plný nastříhaných větviček ze stromů. Panička ti dá."
"Jony, vrať se, víš jak je to tu super!"
"Tak dobrá no ... Fakt, je tu teploučko, nefučí tu, jdu si lehnout za tebou."
"Hej vy dva, vlezu tam ještě i já?"
Stejně je nejlepší poleženíčko doma v křesle,
 než v nějakém koši s větvičkami.
Pohodovou sobotu a děkujeme všem, 
kdo dnes zavítali na čumendu do našeho Kožuškova.
Vaši kožušci
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

18 komentářů:

  1. Kožušci děkuji za pěkné povídání ☺
    Mějte krásnou neděli a můžete to popřát i páníčkům ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Mají u vás kočičky krásný život.Mám ráda tvoje povídání a fotografie z Kožuškova.Je to takové pohlazení po duši.
    Libuško,měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní článek to jsem se pobavila při tom dnešním tmavém dni u nás. Ale jsem moc ráda,že konečně prší !!!! Kožušci se pěkmě zabavili a Ty s nima. Přeji krásnou neděli. Ahoojjjjj !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, nám vysvitlo sluníčko včera až večer, ale dnes to vypadá na zataženo🥰

      Vymazat
  4. Libuško, pěkné povídání od chlupáčků. Náš Macík ke konci života si vybíral, z kterého talířku bude jíst a kdo mu jej donese. Měj se krásně sluníčkově, u nás včera nádherně a dnes opět zataženo. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lotty, tak to dělá naše Bětka, furt si vymýšlí nová místa, kam chce dát misku. V poslední době si vymyslela koupelnu, jsem zvědavá, kam bude pokračovat dál🥰

      Vymazat
  5. U vás se miciny prostě maj !
    Včera krásně a dnes zataženo a vypadá to na déšť. I když vody je stále třeba.
    Měj hezkou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to je pro mě důležité, aby se kožušci u nás měli krásně, ráda bych to dopřála všem kočkám, ale není to v mých silách🥰

      Vymazat
  6. Tak jako se mají u vás kožušci,bych se chtěla v životě mít..moc hezké povídání..

    OdpovědětVymazat
  7. Bětuščin kožušek svítí jak sluníčko, je vidět, že se kožušci sluníčka nemůžou dočkat. Já taky, tady to vypadá na lešení, ale zatím nespadla ani kapka. Přeju krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, tak to u nás vypadá taky na déšť, je zataženo 🥰

      Vymazat
  8. Ahoj Libuško,moc hezké povídání,včera jsem tvůj blog ukazovala vnučce a moc se jí u tebe líbilo,má moc ráda kočičky musela jsem jí číst kočičí povídání,ještě neumí číst v září půjde do školy,slíbila jsem jí,že až přijede na víkend budem si zase u vás číst.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, tak to jste mi udělaly s vnučkou radost, dnes tam bude taky trošku 🥰

      Vymazat
  9. Libuško, zdravím. To je milé, poetické. Připomíná mi to moc moji milovanou babičku, tam bylo vždycky taky tak hezky lidsky teplo... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, takové komentáře mě těší dvojnásob. Kožušci umí domov zahřát, jsou na to odborníci🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.