úterý 28. června 2022

Okénko do kuchyně 377.

Dnes si uvaříme vývar s nudlemi ...
Hodně nudlí mám ráda, pak už ani nepotřebuju druhé.
Polívku jím většinou už v 10h a druhé až o půl 12.
Takže další chod budou řízky s kedlubnů,
dlouho jsme je neměli a já je mám tak ráda.
A když se jí venku, je to pohoda.
Když je u nás Maty, tak často míváme k večeři pizzu.
Ke kávě jsme měli jogurtový koláč s tvarohem a prvním letošním rybízem.
Príma úterní den
a děkuju, že jste si udělali čas a mrkli do našeho okénka.
☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕

10 komentářů:

  1. Mňam,mňam...dnes bych si opravdu pochutnala.Řízky z kedluben jsem ještě nejedla.Vyzkouším.
    Na "jogurtové"koláče se těším.Už jsem všechno nakoupila.Udělám je meruňkové,ale počkám,až meruňky trochu dozrají...Nějak jsem opět naletěla,jsou tvrdé jako beton(v krabičce-jak jinak)
    Pá a přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, většinou dávám meruňky na koláč z kompotu, nejsou tak kyselé. Kedlubnové řízky jsme doma mívávali často🥰

      Vymazat
  2. Ahoj Libuško,kedlubnovy řízky jsem ještě nedělala,ale určitě udělám, protože kedlubnova polívka je velká dobrota jogurtový koláč dělám často taky podle tebe dělala jsem ze šlehačky pak jsem vyzkoušela z jogurtu a už jsem u něj zůstala.Preji krásný den.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, koláč z jogurtu nemá chybu a je k nerozeznání od kynutého. Někdo dává ještě tuk, zkoušela jsem to a je to úplně něco jiného, takové piškotové, není to ono. V receptech na internetu není sůl a to je chyba, bez soli to není dobré, tak jako všechno🥰

      Vymazat
  3. Kedlubnové řízečky jsem ještě nedělala, ale je mi jasné, že musí být dobré a určitě je zařadím do našeho jídelníčku.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Nudlovou polévku a ještě s knedlíčkama jsme měli o víkendu.Manžel má rád husté polévky,já zase ne.A má to,jako ty.Polévku už před 11 a druhé jídlo,tak za dvě hodiny.Zaujaly mě řízky z kedluben,vyzkouším.
    Libuško,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, polívku s knedlíčkami mám ráda. Dělám ji většinou, když je u nás návštěva, přijde mi taková sváteční. Kedlubnové řízky udělej, pochutnáš si 🥰

      Vymazat
  5. Libby, také kedlubnové řízečky neznám, ale třeba zadělávané kedlubny nebo zelí nám chutná. Asi vyzkouším, díky za tip 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, udivuje mě, že kedlubnové řízky nikdo nezná. Hold Valašsko bylo vždycky chudý kraj, samé kamení, tak se vařilo ledaco. Vždycky se říkalo - Zemáky a zelé, živobytí celé, no a to zelé, třeba i s kedluben🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.