středa 29. června 2022

Po nočním deštíku

Ranní brouzdání po zahradě, to je moje 
a pokud je po dešti, tak jak tomu bylo v neděli, pak je to super.
Ostrožka - stračka, trvalka.
Stračka východní, jednoletka.
Tak krásně ráno osvítilo sluníčko muchomůrky.
Rostlinka se zvláštním názvem Poblekla modrá.
Dvouzubec - Bidens
Šrucha po dešti.
Bosky se v rose krásně brouzdá, ale v neděli bylo po dešti hodně mokro
a na to mám svoje nové gumáčky - brouzdalky
Krásný den
a všem děkuju, že si udělali čas a přišli se mrknout.
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦

6 komentářů:

  1. Taková radost,vidět úspěchy své práce!Kapičky deště jim moc sluší.
    Tady asi bude brzy pršet.
    Přeji klidný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Ty máš ale krásné botičky brouzdalky. Pěkně je uTebe na zahrádce, Byť někerá Tvoje kvítka od pohledu znám, tak nazvat ho neumím, takže třeba si něco zapamatuji :-).
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, taky mám problém si některé kytky zapamatovat.
      Proto mám složku a v ní fotky s názvy.
      Dělá mi problém kytka z názvem Gazánie,
      nevím proč, ale nad jejím názvem musím vždycky přemýšlet🥰

      Vymazat
  3. Ahoj Libuško, máš tolik kyticek a hlavně víš jak se jmenují.Botky jsou super.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, právě jsem odpovídala Hance jak si nemůžu některé názvy zapamatovat, znám je, ale dá to přemýšlení si na ně vzpomenout🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.