sobota 9. července 2022

Diamantová jablíčka

Žňůvkam, jak se u nás říká Žlutým letním jablíčkům 
 už moc nechybí, aby jsme se do nich mohli zakousnout.
Umí se krásně vyparádit, ráno jsou samý diamant.

Po dešti bývá jablíček pod každým stromem fůra, příroda si je sama protřídí.
Tak se chopím hrábí a udělám hromádky ...
Jak jsem slíbila ostříhala jsem listy i na keříčkových,
 oválných rajčátkách, které se jmenují Šejk. 
Teď už sluníčku nic nebrání, aby jim dalo červenou barvu.
Japonská Myrta
Kosmatec
Klidnou sobotu
a děkuju za váš čas, co jste strávili u mě na blogu.
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

12 komentářů:

  1. Ta jablíčka si pamatuji z naší zahrádky.Obvykle se nastrouhala i na zavaření.V zimě byl štrůdlík.
    Přeji krásný (i když zatím chladný)den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, škoda, že ta jablíčka nevydrží a brzy se kazí. Dělám z nich kompot a přesnídávky🥰

      Vymazat
  2. Taky máme jabloň s těmito letními jablky. Letos to vypadlá, že jich moc nebude.
    Hezký den! U nás svítí slunce.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, jabloň vždycky rodila co druhý rok. Teď jak je stará a skoro leží na zemi, tak je obsypaná jablíčky každý rok, jako by toho chtěla ještě stihnout co nejvíc🥰

      Vymazat
  3. Připomněla jsi zahradu mého dědy, tam bylo letních jablek několik stromů, ani jsme to nestačili jíst. Děda rozdával a hodně dělal kompoty 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, taky od nás každý chodí s taškou jablek, letos to nebude jinak🥰

      Vymazat
  4. Jé, letní jablíčka.........u nás se jim říká JAKOUBČATA - dozrávají kolem Jakuba. Cítím jejich chuť na jazyku i když jsem je nejedla už hodně dlouho. Krásnou neděli a dobrou chuť :-)
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jablíčka mají hodně názvů, ano jsou kolem Jakuba zralá a já mám nejstaršího vnuka Jakuba🥰

      Vymazat
  5. Všechny stromy třídí. Máš všude krásné kytičky.

    OdpovědětVymazat
  6. U nás se těmto letním jablíčkám říkalo na Moravě Jakóbky a měla jsem a mám je moc ráda. Souseda má úžasně starou jabloň už jen s jednou větví, ale jablíčka má každý rok. A jsou jedna z nejchutnějších, protože jsou první na jídlo. Fotky s kapkami se ti povedly. Zdravím a přeji pěkný víkend :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kity, moc děkuju za pochvalu. Jablíčka jsou to dobrá, ale dlouho nevydrží, hned se kazí. Jsou to taková jablíčka na rozdávání🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.