pátek 8. července 2022

Za ranní mlhy

I mlha patří k létu ...
Růžičky pospojoval pavouček pavučinou.
Šnečkům mlhy očividně vyhovují.
Jeden akrobatí na Grušpánku ...
... další na Mahonu.
Kolotočník ten se hodně množí.
Nesmím zapomenout ho ustřihnout.
Letos nám hodně pokvetou Juky.
Mám je na více místech.
Slezová růže
Celou dobu mě doprovází Bětuška.
Flox je ráno modrý a na sluníčku růžový.
Tak nevím v jedné písničce se zpívalo -
Na podzim, když kvetou Jiřiny ...
Ty moje nové už červnu měly pupeny.
Zatím kvetou dvě.
Než jsem všechno obešla vylezlo sluníčko.
Pěkný páteční den
a všem vám děkuju, že jste se dnes u mě zastavili a pobyli.
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

12 komentářů:

  1. Musím říct,že jsem modré floxy ještě neviděla.Ono je to stejné,jako když mi posílá přítelkyně každý rok fotku žlutě kvetoucí pivoňku.
    Mějte krásný den-celá rodina ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, žlutá pivoňka je krásná, kdysi jsem se po ní pídila, ale ta cena mě odradila. Dát za kytku víc jak 1000kč je opravdu moc, když ani nevím, jestli se jí bude u nás dařit, vzdala jsem to, nemusím mít všechno🥰

      Vymazat
  2. To je opravdu docela brzy na jiřiny. Juku jsem taky roky měla, ale pak jsem ji přemístila k synovi na zahradu.
    Trochu se nám ochladilo, v noci malinko zapršelo, Nebe je teď barvy šedé, takže jak se to venku vyvrbí, toť otázka.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani u nás je obloha krásně modrá s bílými obláčky, ale celý týden byla víc šedá jak modrá🥰

      Vymazat
  3. Ahoj Libuško,taky mě zarazilo, že už nám kvetou Jiřinky.Floxy mám všude kde to jde.Ochladilo se a včera celé odpoledne pršelo.Preji krásný den.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, taky u nás včera pršelo, několikrát a jednou byl opravdu pořádný šupec🥰

      Vymazat
  4. Ty jiřiny mě hodně překvapily. Já na nich ještě nemám ani poupata, možná, že mi letos ani nepokvetou. Měj se fajnově, zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to mám nově koupené Jiřinky, ty dvě staré mi taky ještě nekvetou🥰

      Vymazat
  5. Ahoj Libby,zase spousty druhů kvítek. Ten hrachor co máš na plotě jsem taky měla léta,vděčný keř krásný ! Jiřiny jsi asi brzy sazela,mají dost vláhy tak už kvetou. Jablíčka letní krásné,ty už léta nejím v krámě nejsou dobrá. Dnes tu je počasí vrtkavé a chladné,ale lepší než vedra. Měj krásnou sobotu i neděli Ahojjjj ! Zdena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, Hrachor má krásnou barvu a mají ho rády včelky Drvodělky🥰

      Vymazat
  6. No teda, koukám na ty jiřinky, že tak brzy kvetou. Já jsem minulý víkend spala na chatě a kochala se tím. Že mi nakonec všechny, i ty zakoupené, jiřiny rostou. Mám radost. Floxy mi ještě nekvetly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, tak ti přece nové Jiřinky vylezly, Věřím, že máš radost, taky se jimi pořád kochám🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.