neděle 3. července 2022

Prázdninový Kožuškov

Stal se zázrak. Brunda je za světla na zahradě a nespí.
Načapala jsem ji, jak pije z kýble, jako ostatní kožušci.
Asi má o prázdninách jiný režim.
Důkladně procházela zahrádkou ...
Nevynechala žádný chodníček ...

Pak si sedla a kochala se ...
... to má po mně, jenom že já nesedím na dlaždičce, ale na lávce.
Cvalíček ji sledoval od domečku pod smrkem, 
taky se divil, co se stalo, že je venku a nespí.
Zahrádka prošmejděná ...
Zpět to vzala přes studnu ...
A jde se domů.
Ty denní procházky pro Brundu nejsou.
Počkala, až ji odhrnu záclonu ve dveřích ... 
... jo jo, kočky mají služebnictvo, obzvláště Brunda.
Doma se ještě nadlábla a šla to dospat
do tmy je ještě daleko.
Bětuška ta vyhledává stínek, aby se jí nespálily uši.
Jonášek pije vodu z misek pod květináčem, 
vůbec mu nevadí, že je tam hnojivo.
Jenom aby nám nezačal kvést.
Na trávě je príma poleženíčko ve vedrech.
Cvalíček nejraději spává na okně v průvanu.
Nelíbilo se mu, že ho ruším.
Klidnou první prázdninovou neděli
a děkujeme za váš čas, co jste si pro nás udělali.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

10 komentářů:

  1. Hned bych procházela tvoji zahrádku s Brundou.Posezení na lavičce po vykonané práci musí být krásná odměna...
    Přeji krásnou neděli ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, je to velká odměna, když se můžu po práci na zahrádce kochat,
      aspoň vidím, že to stálo za to🥰

      Vymazat
  2. Tak dneska byla v hlavní roli Brunda, aspoň jsem si mohla pořádně prohlédnout ten její krásný barevný kožušek. My jsme kdysi měli podobnou a já jsem ji taky dělala služebnou a můj tatínek se mi smál, že jsem kočičí matróna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, Brunda je naše jedenáctiletá dáma. Ona je taková hraběnka, ale my ji respektujeme, tak zbarvených koček je málo. Je to mamka Cvalíčka🥰

      Vymazat
  3. Jednou za čas si musí Brunda zahrádku prohlédnout za dne bílého :-)). A je vidět, že odešla spokojená.
    Hezkou neděli u vás !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, Brunda vypadala spokojeně, ještě že jsem před tou její procházkou vyplela🥰

      Vymazat
  4. Krásnou neděli v Kožuškově. Kvete ti tam toho hodně, ještě aby rozkvetl Jonášek! Taky je mi na lavičce dobře, teď si opaluju tlapky, abych nezářila bílou. Poťapkej za mě kožušky ;-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Libuško, krásná procházka i s Brumdou.Mas vzorně vypleto a těch kyticek opakuji se ,ale takové zahrady se mi moc líbí.Preji krasnou neděli.Iveta

      Vymazat
  5. Jo v Kožuškově se kočičky mají,také bych se tak chtěla mít.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, mají se krásně, kéž by se tak měly všechny kočky na světě🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.