sobota 2. července 2022

Někdo by řekl ...

... obyčejné Kopretiny. Ale kolik nadělají parády.
Mám ráda jednoduché kytky.
Pod okny kvetou růžičky, královny květin ...
Ještě trošku Třapatek.
Včera u nás bylo 33°C, dnes se má ochladit, začaly prázdniny,
tak to bude jak na houpačce.
K večeru se od Vsetína přihnala bouřka, taková malá,
pršelo jenom opatrně, ale zalívat jsem už nemusela.
Kolem 22h přišla další bouřka, taky krátká. Docela prudce pršelo.
Ráno jsem obešla zahradu, dva vyvrácené květináče, takže v pohodě.
Jsem ráda, že zapršelo a škody se nám vyhnuly.
Děkuju že jste přišli
 a přeju klidnou a pohodovou první prázdninovou sobotu.
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

8 komentářů:

  1. Kopretiny miluji,měl je moc rád i taťka.
    Nastala doba,kdy jsem desítky let jezdívala s dětmi na Moravu. V roce 1997 jsem tam byla původně na pár měsíců...Otrokovice byly zdevastované,my obě evakuované...
    Tvoje zahrádka je kouzelná,kytičky se snaží vrátit ti tvoji péči ☺
    Měj krásný víkend ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, vzpomínám na rok 97, nebylo to příjemné, všude voda. V červenci se mi ženil syn, bylo po povodni a všude bylo cítit bahno. Naštěstí nás ta voda nijak nezasáhla🥰

      Vymazat
  2. Taky mám moc ráda kopretiny jak luční, tak i zahradní. Růže mi taky kvetou a zahrada se nám včera též zalila. Pěkně přiměřeně, neodehrálo se nic, co by přineslo nějakou zkázu.
    Měj pěknou sobotu, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, taky jsem vděčná, že zapršelo beze škod🥰

      Vymazat
  3. Dobré odpoledne na Valašsko,
    srdečně zdravím z Brd. Moc ráda chodím na návštěvu k Vám..........máte nádhernou zahrádku, nic vyumělkovaného, ale vše s láskou a radostí opečovávané. A zahrádka i vše ostatní Vám lásku vrací. Mějte se moc a moc krásně a hlavně zdravě. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuju za milou návštěvu až Brd. Taky přeju krásné dny prožité ve zdraví a těším se na další návštěvu mého blogu 🥰

      Vymazat
  4. Kopretiny miluju, ale do vázy si je dávám jenom ven. Doma mi moc nevoní 😀😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak, tak ve váze moc nevoní máš pravdu, ale jinak jsou nádherné🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.