středa 6. července 2022

Zamračené úterní ráno

Podle toho, jak je mokrý stůl,
 už asi v noci na úterý trošku sprchlo.
Zuzanka se raduje, že není úmorné vedro.
Kvetou Hosty
Kytky se tetelí blahem, že dostaly vláhu  místo z konve přímo z nebe.

Mrkneme na moje kyblíkování ...
Myslím, že je úspěšné.
Patizony rostou a budou brzy k obědu.
V každém kyblíku nějaký vykukuje a ne jeden.
Tato cuketa vyrostla do požadované velikosti, 
tak jsem ji hned utrhla, aby neubírala živiny ostatním 
a darovala jsem ji dceři.
Takže kyblíková metoda, zdá se být úspěšná
i keříčkovým rajčatům se daří.
Nakonec tyčková rajčata jsem v nich pěstovala roky.
Musím jim ostříhat listy, aby se k nim líp dostalo sluníčko.
U tyčkových rajčat už jsem listy ostříhala.
K rajčatům jsem nasela keříčkové fazole 
a těm se tam opravdu daří, dokonce už mají lusky, bude brzy omáčka.
Letos bych mohla mít i svoje vlastní dýně,
poslední roky se jim nějak nedařilo.
Změnila jsem jim místo a vypadá to nadějně už i nějaké zasedly.
Okurkám se daří už jsou jim tyčky krátké.
Nakonec všechno dohnaly. Měla jsem zbytečné obavy, 
že se letos kvůli chladným nocím neurodí.
Po mé procházce zahradou začalo mírně poprchat a vydrželo to až do večera.
Dnešní putování po naši zahradě ukončíme Fuchsii.
Děkuju, že jste se přišli mrknout
a přeju pohodový den.
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

8 komentářů:

  1. Krásně se ti všechno daří.Nevím,jestli se to ještě říká:Máš zelené ruce.Zuzanky mi taky krásně kvetou. Můžu ti jen závidět.Já už bych to nezvládla.Juka mi vždy připomene mého taťku.Nevěřila bych,že se dá sklízet taková úroda v kyblících.
    Tady byla ve 4 ráno pořádná bouřka.Zaspala jsem ji,když jsem zjistila,že všechna okna jsou zavřená. Teď je azurová obloha,jako by se nic nestalo ☺
    Přeji krásný sluníčkový den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to je dobře, že ti dělají Zuzanky radost. Taky už přemýšlím, kdo to bude za mě dělat až nebudu moct, doufám, že to bude za dlouho🥰

      Vymazat
  2. Dnes ráno u nás několikrát zahřmělo, zapršelo, ale teď před půl osmou se nebe z jedné strany začíná protrhávat, ale od hor je to stále dost šedivé. No uvidíme jaký bude den.
    Roste Ti to všechno, jen co je pravda !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, roste mi to k mé radosti a jsem ráda, že se můžu s vámi o tu radost podělit🥰

      Vymazat
  3. Ahoj Libuško,to bude úroda.U nás by mohlo taky trochu sprchnout snad zítra.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, tak u nás teď pršelo skoro každý den aspoň trochu, ale teď vidím na předpovědi, že by nemělo pršet víc jak týden, ale to se ještě změní🥰

      Vymazat
  4. Paradne Ti vse roste,je dobre,ze prsi,vse lepe kvete a dava plody.
    Hezkou stredu Ti preji,ahoj 😍😃😽😸😺😺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, pokud není deště moc je to super. Právě je to 25let od povodní u nás🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.