čtvrtek 7. července 2022

Dnes by to šlo ...

Je brzy ráno, otvírám všude okna a kochám se
při pohledu ven.
Ano dneska by to šlo, jdeme brouzdat v rose.
Pohled z kuchyňského okna.
Ještě nekvete pověšená Fuchsie, ale je samý pupen.
Hned u vchodu kvete opozdilý květ Zimolezu.
Na jabloni visí Muškát ... u nás vlastně visí kvítka všude.
Žlutá kala už má třetí květ.
Bílý Vánoční kaktus se pochlubil jedním květem.
Hned vedle v koutku, kde letním pokojovky 
začíná kvést Klívie. V zimě měla tři květy a nasadila další dva.
Po dalším dešti se květy pomalu rozvíjejí.
Ale jdeme dál, zatím jsme byli jenom u verandy.
Po plotě se pne Hrachor.
Za sluníčka všechno voní Levandulí, tu mám na více místech.
Sezobneme si malou měsíční jahodu ...
Když jsou hodně zralé, mají chuť jak lesní.
Kvetou Floxy a to už je léto v plném proudu.
Nevěstin závoj už taky rozkvétá.
Slezová růže
A jsme vzadu na zahradě, kde už je víc mlsání.
Maliny to je dobrota. Když jsem byla malá měli jsme dvě dlouhé řady malin. 
Mívali jsme plnou špajzku malinových kompotů a marmelád
už mi to lezlo krkem, co bych teď za takový kompot dala.
Žluté maliny jsme tehdy nemívali, ty jsem ale znala od babičky.
I Angrešt je už měkký.
Výborný je tento černý borůvkový.
Ranný rybíz už je snězený, ale dozrává ten pozdní.
Nějak jsem to s fotkami přehnala, 
takže brouzdačku dokončíme jindy.
Na cestě zpět je toho ještě hodně k vidění.
🍓🍎🍒🍐🍏
Pěkný den 
a moc děkuju za váš čas u mě na blogu strávený.
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

10 komentářů:

  1. To je taková krása!Jsem moc ráda,že se můžu alespoň virtuálně procházet po Tvé zahrádce.
    Ty maliny mi vrátily vzpomínky.Taky jsem dělávala malinovou marmeládu.Koupila jsme dva bílé jogurty(1,30Kčs) a namíchala s marmeládou.Já jsem to měla ráda,tak jsem si myslela,že děti taky.Až nedávno mi dcera řekla,jak to všichni tři nesnášeli ☻
    Přeji krásný den ☺
    Tady to vypadá na déšť ☻

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to znám, až teď to z děcek leze, co neměli rádi a neřekli nám to. Maliny mi připomenou dětství, jak je mamka dělala míchané s cukrem a pěnou s bílků, mívala jsem to ráda🥰

      Vymazat
  2. Máš pěknou zahrádku, je radost takhle se po ránu projít. Bílý vánoční kaktus mi taky kvete, má zatím tři poupata. Docela jsem se divila, nikdy touhle dobou nekvetl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, moc děkuju. V létě se mi sem tam objeví na kaktusech květ i na těch růžových🥰

      Vymazat
  3. To byla tedy výživná ranní procházka Tvojí zahrádkou. Já jsem si uvědomila, že letos zase nemám hrachor i když jsem měla v plánu si ho zasadit. Tak až za rok - snad :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ten můj hrachor je trvalka, ale kdysi jsem mívala i jednoletky více barevné🥰

      Vymazat
  4. Ahoj Libuško, krásná procházka kytičky máš úplně všude.U nás je konečně pod mrakem tak se pustím do pletí.Preji krásný den.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet když je pod mrakem to se to pleje, taky to tak dělávám. Kytky mám fakt všude, ale zase jak se rozrostou už toho pletí není tolik🥰

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Děkuju, Maruš. Musíš se zase u nás zastavit, jak půjdeš ze zahrady🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.