neděle 28. srpna 2022

Kožuškování

Tento týden se kožuškům počasí moc nelíbilo, 
oni nechápou, že voda pro přírodu potřebná.
Bětka brblala každé ráno, když přišla s mokrým břuškem domů,
má totiž krátké nožky.
Pochodili po zahradě, ale moc spokojeni nebyli, sluníčko nikde ani nevykouklo.
"Bětuš, neboj, sluníčko zase zasvítí."
Cvalíček taky není nadšený, že má mokrou lavičku.
Bětuška se nakonec uvelebila v bedýnce na verandě ...
Cvalíček přišel za ní, ale ten nebude ležet na tvrdé bedýnce, 
lehl si na podsedáky, to je jeho místo, má na nich i svoji vlastní deku
Bětušce byla v bedýnce zima na pacičky na kožušku je to přece jenom lepší.
Cvalíček taky zakotvil na svém místě v obýváku pod kytkou.
Tam má taky svoji deku.
No a kde by jsme našli Brundu jinde, 
než ve svém pelíšku na radiátoru.
Jonášek, když venku prší si se mnou hraje na schovku ...
"Nevidí mě ...."
"Tady jsem, kuk ..."
Mějte příjemnou neděli
a všem děkujeme, že jste se na nás přišli opět mrknout
 a že vás moc nenudíme.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

16 komentářů:

  1. Opět jste mne po ránu potěšili. S vámi se člověk nemusí nikdy. Sluníčko zase zasvítí než napadne sníh, ještě si užijete. Hezké dny přeji všem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, to je dobře, že jste se potěšili s kožuškami. Dnes by mělo bát sluníčko, ale zatím to nevypadá🥰

      Vymazat
  2. Taky jsem zklamaná.Sluníčko by mohlo aspoň občas vykouknout.A pak,že je člověk "furt"nespokojený. I kožušci jsou na tom stejně.
    Přeji klidnou neděli ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, chtěli jsme vodu, tak ji máme, ale už by to slunko mohlo svítit🥰

      Vymazat
  3. S Kožuškama se nenudím nikdy. Líbí se mi, jak má Cvalíček všude "svoji" deku 😀 U nás byla v noci bouřka, ale je dobře že prší, to sucho je strašlivé. Přeju pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, večer nám pořádně lilo, kožušci přišli domů jak vodníci, hlavně Jonášek. Ale nechápu, že byl celý mokrý, jenom hlavu měl suchou ... asi měl deštník🥰

      Vymazat
  4. Tak zase pěkné nedělní povídání. Kožuškové si vždycky to svoje najdou.
    Pěknou neděli u vás, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, každý si najde své místečko a je jim dobře🥰

      Vymazat
  5. Ahoj Libuško, jsem ráda za déšť, je to moc potřeba. Jsem na chalupě a hlídám pejsky od bráchy. Včera mě muž pozval na tatarák na nedaleký ranč, máme to tam moc rádi a - tatarák nebyl, neboť jim prý došel chleba :o). Tak jsme si dali kofolu a pivo a jeli na chalupu... Pozdesvuju do Kožuškova, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tatarák jsem už neměla léta. Došel chleba? To snad není pravda, nemohli ho dojet koupit. V dnešní době je otevřeno vždycky někde. Byla bych zklamaná, kdybych se na něco těšila a nic z toho, ale kofola je taky dobrá 🥰

      Vymazat
  6. Ahoj Libuško,kocickove povídání prostě patří k neděli.U nás pořád prší už se zas začala zelenat tráva.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, taky už nám zase tráva roste v pátek jsem posekla🥰

      Vymazat
  7. Dnešní nedělní povídání zase nezklamalo. Pohlaď za mě kožušky a přeji příjemnější příští týden. Kožuškové nemusí chodit do školy, to mají dobré. Všude mají svoje známá místa s teplými dekami, ti se mají ;-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Kitty, snad bude tento týden hezky, nemám ráda, jak končí prázdniny a děti jdou do školy, všude je takové ticho 🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.