neděle 14. srpna 2022

Nedělní kožuškování

Váleníčko válení, jak jinak.
Jonášek letošní léto tráví většinou v kapradí, 
jako Křemílek s Vochomůrkou.
Cvali taky vyhledává chládeček.
Na podlaze je v létě blaze.
O křeslo ve verandě bývá rvačka.
"Nefoť mě! Zlobím se, vzali jste mi krabici."
Cvalíček si obstaral krabici novou.
"A nefotit, když odpočívám!!!"
Hezkou neděli přejeme my všichni z Kožuškova
 a děkujeme, že jste se na nás přišli podívat.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

12 komentářů:

  1. Hezké váleníčko, hezkou nedělní pohodu všem !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou jako já ☺Taky mám spavou nemoc ☺
    Přeji pěknou sluníčkovou neděli ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi mívám spavou nemoc, když nesvítí sluníčko a je pošmourno, ale dnes je krásně🥰

      Vymazat
  3. Ahoj Libuško, hezké nedělní povídání.Preji krásný den.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, jsem ráda, že se ti Kožuškov líbí🥰

      Vymazat
  4. Zdravím do Kožuškova, ranní návštěva u vašich kočičích miláčků uvádí moji neděli a rozjasní můj den. Děkuji modelům i paničce, která se o moji dobrou nedělní náladu stará. Vašim miláčkům zjevně nic nechybí, kapradí a poležení mají u vás až dost. Krásnou neděli, u nás aktuálně drobounce prší, což je dobrá zpráva. Pro mě je dobrá zpráva vždycky, když se objeví nový nedělní článek z Kožuškova. Děkuji a přeji vám co nejlepší nedělní den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty u nás včera ani nekáplo i když to předpovídali. Děkuju za návštěvy v Kožuškově a jsem ráda, že tě to tu těší🥰

      Vymazat
  5. Vypadá to, že Jonášek z kapradí hned tak nevyleze, od pondělka začínají zase pařáky. Hlavně že už byl Vavřinec-první podzimec a svatá Anna-chladno zrána. Dívala jsem se, že i ty ranní teploty mají být vyšší. Tak snad to přežijem ve zdraví. Zdravím do Kožuškova a přeju krásný zbytek neděle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš i ta rána už zase nejsou tak studená, to je bezva🥰

      Vymazat
  6. Libuško, prima reportáž z Kožuškova ! Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.