pondělí 15. srpna 2022

Vtipy na třetí srpnové pondělí

Ze závěti:
-Vše odkazuji sousedce, kterou nikdy nebolela hlava.
Manželce odkazuji 30 krabiček Paralenu-
🌞
-Dneska jsem mohla v práci poprvé jezdit s vysokozdvižným vozíkem.
Za chvilku to bude ve zprávách ...-
🌞
"Šéfe, jsem nucen vás požádat o zvýšení platu.
Už mě kontaktovaly tři další firmy."
"Fakt jo? A které?"
"Elektrárny, plynárny a vodárny ..."
🌞
Jde večer opilec z hospody domů.
Na své cestě se ptá kolemjdoucího:
"Prosím vás, můžete mi říct, kolik mám na čele boulí?"
"Čtyři," odpoví procházející pán.
"Tak to je dobrý," konstatuje ožrala.
"Ještě dva sloupy a jsem doma."

🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

9 komentářů:

  1. To jsem dnes potřebovala ☺
    Přeji moc pěkný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Libuško, všechny supr.Preji krásný den.Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Libuško. vtipy jsou perfektní.

    OdpovědětVymazat
  4. Libby, vždycky se bavím, ale dneska se bavím ještě víc, super 😁😀😁

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško, zdravím. Super, ten první s balením hlavy je trefný... Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.