úterý 30. srpna 2022

Okénko do kuchyně 386.

Vývar s kapáním si dnes uvaříme.
Vepřový plátek na zelenině s rýži a okurkový salát.
Jo jo, po vyfocení následoval lepanec. Bětka je drzá jako opice.
Ke kávě jogurtový koláč s tvarohem a jablíčky.
Pěkný den
a děkuju, že jste se přišli podívat do okénka.
🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏

10 komentářů:

  1. Mňam,mňam...taková jídla mám moc ráda ☺
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško, zdravím. U nás dnes bude k obědu bramboračka a vdolky se švestkama posypané mákem, podle babičky. Bětuška jak číhá :o):o):o). Hezký den, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, Bětka číhá vždycky, ví že dostane lepanec, ale neodradí ji to🥰

      Vymazat
  3. Ahoj Libuško,to bych si pochutnala.Ryzi mám ráda manžel moc ne tak ji moc nevěřím.Vcera jsem dělala bramboračka z hříbku i u nás už začínají růst.Preji krásný den.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, rýži mám taky moc ráda, Pepan ne, přejedl se ji. Když jsem chodila do práce, udělala jsem mu maso a přílohu si musel uvařit. Nechtělo se mu škrábat brambory, tak si vařil pytlíkovou rýži a teď ji vůbec nemusí🥰

      Vymazat
  4. Menu dle mého gusta !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Jo dala bych si. Včera mě chytla blbá a pokla jsem Honzovy buchty. Měla jsem poctivou do tuha uvařenou marmeládu jako povidla. Nešla mazat, tak šla do buchet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, Honzovy buchty jsem už dlouho nedělala, kynuté dělám většinou v zimě🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.