středa 31. srpna 2022

V neděli ...

... brzy ráno mě vzbudil déšť. Později byl docela prudký, ale netrval dlouho.
Když přestalo, bylo venku krásně žluto.
Nedalo mi to, vyšla jsem si ven s foťákem, 
krásně se klubalo sluníčko a to jsou chvíle kdy nikdy neodolám.
Ve chvilce se žluto ztratilo, ale bylo venku moc příjemné.
V pitku pro ptáčky a hmyz se koupalo jablíčko.
Tichou hladinu rozvířila kapička deště, co spadla ze stromu.
Na Ibišku seděla promoklá včelička ... 
... na listu jsem ji přenesla na růžičku, kde už trošku svítilo sluníčko ...
Včelička byla určitě ráda za hodinu už byla pryč.
Ještě pár obědů a bude po salátu.
Jahod je hodně zasedlých, snad dozrají a vlhkem nezplesniví.
Všude napadaná jablíčka, tak jako každý den.
Některá rajčata už mají plíseň, škoda je jich tam ještě hodně.
Ale neskončíme smutně.
Podívejte se jak to vypadá, když se zkříží Ibišek s Balzamínou ...
... jasně že kecám, jenom se k sobě tulí.
Zase nevím, kdy s fotkami přestat, tak ještě tuto ...
Ne, fakt už končím, tato je pro dnešek poslední.
Rozkvétá červená Kana.
Pohodový a klidný poslední prázdninový den,
děkuju všem, co to dnešní brouzdání v mokré trávě
se mnou vydrželi až do konce.
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦

12 komentářů:

  1. Jedna fotka hezší než druhá.
    Tady je od východu obloha je dočervena.Ani nevím,co to znamená.
    A prázdniny končí.Dva miláčci(vnuk a vnučka)zítra půjdou do školy.Prázdniny rychleutekly,jako vždy.
    Přeji klidnou středu ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ranní červánky znamenají, že bude pršet. Prázdniny rychle utekly, Alička jde poslední rok do školky, Maty do osmičky, Mareček na střední a nejstaršího vnuka vidím jenom o vánocích je v Irsku🥰

      Vymazat
  2. Krásně ti to všechno ještě kvete. Mě se teď uvolnilo ve velkém záhonu pár míst po hostách tak přemýšlím, že bych si tam sázela jiřinky. Docela mi chybí, a teď jsou zas k mání takové krásné....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, jiřiny jsou krásné a k podzimu ozdobí už odkvétající zahrádku.🥰

      Vymazat
  3. Ahoj Libuško, krásné fotky,to vždycky říkal tchán, že když jsou červánky bude pršet a u nás dneska je zataženo.Prazdniny utekly jako voda naše nejstarší vnučka Elenka jde zítra do první třídy . Ještě máme Adélku ty jsou tři a Aničku ty jsou 4mesice.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, prázdniny rychle utekly, kéž by byl aspoň hezký podzim. Děti rychle vyrostou, proto si jich užívej, vidím to na vnucích. Byly to krásné časy, když byli malí a Maty bydlel ještě u nás🥰

      Vymazat
  4. Opět se na tvojí zahradě kochám 😀😉

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško, Starkl by záviděl kdyby viděl Tvoji zahradu ! Těch kytiček... Posílám pozdrav, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tak nevím jestli by záviděl, ale rozhodně by našel spoustu chyb, kdyby mi poradil, bylo by to bezva🥰

      Vymazat
  6. Moc pěkné brouzdání. V úterý jsem byla na zahradě makat i se sekáním a kupodivu na mne přišla únava až k večeru. Asi jsem měla radost z tolika udělané práce. Jen nemám čas dávat fotky na blog. Snad to dneska napravím. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, chytla jsem od nějakého hnusného komára boreliozu, mám atb na dvacet dní, zatím mi je celkem dobře, doufám, že to tak zůstane🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.