čtvrtek 18. srpna 2022

Stále je barevno ...

... na naší zahrádce.
Oranžová Kana kvete už dávno ...
... teď se k ní konečně přidala i žlutá kropenatá.
Ještě něco barevného k snědku.
Rajčatům se daří.
Okurky už měly žluté listy, tak jsem je otrhala.
Košík s úrodou byl těžký, vezla jsem si ho na vozíčku.
Salát jsem si vypěstovala v truhlíku 
a sázela v době, kdy bylo docela chladno.
Už ho trháme k obědu.
Príma čtvrteční den
a děkuju všem, co si udělali čas a přišli na můj blog.
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

13 komentářů:

  1. Je vidět,kolik práce jsi vynaložila na úpravu zahrady.Máš opravdu krásnou odměnu.Kany si pamatuji z okrasného kruhu před Společenským domem v Otrokovicích.Bylo to takové důstojné.
    Tady je docela zataženo,i když říkají že bude větší vedro než včera.Kéž by zapršelo.Nepamatuji si,kdy naposled pršelo.V Březové,jen pár km od Karlových Varů,hoří les nad přehradou.
    Přeji klidný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ano Kanami byla vysazená města dost často. U nás u veřejných WC, býval celý půlkruh těch s červenými listy, bylo to krásné. Ty požáry jsou děsivé, je mi líto stromů, ale hlavně těch živých tvoru, nemůžu domyslet ... Hasiči si letos máknou, musí to být děsná práce ...

      Vymazat
  2. Ahoj Libuško, alespoň na tvé zahradě se pokochat naše je strašně suchá snad teď jak má pršet se trochu vzpamatuje.Kanu mám jen tu oranžovou.Zeleniny máme taky dost tu zaléváme poslední vodou kterou máme nachytanou letos se mi urodilo spoustu okurek tak už máme pěknou zásobu a pořád plodí.Dnes jedeme na výlet.Preji krásný den.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, doufám, že sis výlet užila a nebylo velké vedro. My už máme dešťovku skoro vybranou, dnes zaliju a nebude nic, ale máme ještě studnu. V noci má začít pršet tak snad zase voda bude, jak né dopustíme ze studny🥰

      Vymazat
  3. Máš krásně barevno na zahrádce. Nemohu si naříkat, ale přeci jen na moji zahrádce barvy teď už nejsou tak svěží. Květy hortenzie sežehnuté, květy růží taktéž, janeba už má také hodně květů seschlých. Třapatky a afrikáni spolu s ciniemi tu barevnost víceméně jistí :-).
    Měj klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, hortenzie mi letos nekvete, nevím proč, zalívám, včera jsem objevila malý květ, tak snad ještě pokvete. Taky mám kytky popálené od sluníčka, pořád stříhám. Nejvíc to odnesly floxy a taky echinacea, tak je hodně povadlá a poschlá. Afrikány jsou vděčné kytky, hold v Africe je vedro a mají to v sobě semínka zakódované🥰

      Vymazat
  4. Ahoj Libby Kany máš krásné tyto květiny dříve bývaly jen v parcich. Všude Ti něco pěkného kvete a plodí. Letos je ůrody všeho dost. Jen to uchovat a zavařit,to je plno práce,vid. Měj krásné odpoledne,ted hodně čtu. Z

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, rada úrodu konzervuju a nosím do regálu ve sklepě, baví mě to, je to pro mě zábava. Už ale tolik nezavařuju, co není mamka ... i když, jak se na podzim podívám do regálu bývají plné, tak nevím🥰

      Vymazat
  5. Všechno máš krásné. Rajčatům se letos opravdu daří. Kanu jsem měla kdysi jednu a přezimovat jsem ji zvládla jen jeden rok, druhou zimu ani ve sklepě nezvládla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, jak na kytky není pořádný sklep, tak nemá cenu je pěstovat. Mě kany přežily vždycky🥰

      Vymazat
  6. Ahoj Libuško, zaujaly mne saláty v truhlíku - vypadají nádherně. A ty truhlíky jsi měla venku nebo ve skleníku, nebo kde? Napadlo mne pěstovat si je na lodžii. Kdysi jsem to zkoušela, ale máme lodžii na jihozápad, sluníčko tam pere celé odpoledne. Takže brzy osychaly a moc z nich nebylo. Tak mne napadlo - vysadit saláty do truhlíku a pak je přestěhovat někam v bytě, kde je chladněji, myslíš, že je to dobrý nápad? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lotty, asi jsem to blbě napsala, ale saláty jsem sela do truhlíku a pak vysázela do zahrádky. Ale myslím si, že by se daly klidně pěstovat na balkoně v truhlíku, když mi na zahradě v kyblíkách vyrostly patizony a cukety. Nevím jestli by jim ale svědčilo to vedro, salát má rád chladno a v bytě se jim asi nelíbilo. Protože jsem ty svoje sázela v červenci, tak byly nasazené skoro pod stromem, kde sluníčko svítí minimálně. No vyzkoušej a pak dej vědět. Měj se krásně🥰

      Vymazat
    2. Libuško, díky, možná zkusím. Ono v bytě nemusí být horko, když máme žaluzie, na severní straně je chladněji, možná bude stačit občas pokropit. Ale nic se nemění na tom, že máš saláty přímo výstavní. 😊

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.