pátek 12. srpna 2022

Už ...

... rozkvetl i bílý Ibišek sýrský je poslední ze tří barev ...
Mám ho už hodně let, bude to o hodně víc jak dvacet.
Každý rok mu udělám pořádný sestřih, jinak by byl moc veliký.
Letos jsem i hodně vyřezala větve. Dole je jak sloní noha.
Růžový vykvetl jako druhý ...
První ze všech se ukázal ve své kráse nejmladší
 a nejmenší modrý plný Ibišek.
Pupenky má i pokojový červený Ibišek,
zatím ho mám venku.
Hořcové stromky letos  kvetou míň, jak jiné roky.
Bílý Flox byl před deštěm krásný ...
Dnes už je ostříhaný.
Na jiném místě je pěkný pořád.
Brzy pokvetou Chryzantémy, mají pupeny a to už je podzimní.
Taky ten ranní chlad, není příjemný, připomíná podzim.
Už se nedá vyjít na obhlídku zahrady v šest ráno
 bez svetru a v krátkých kalhotách.
Klidný sobotní den
a všem moc děkuju za čas, co jste u mě na blogu strávili.
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

10 komentářů:

  1. Kdybych měla zahrádku,určitě bych tam měla ibišky.Moc se mi líbí.Tak mám jen pokojové,ale mám jich dost ☺
    Přeji klidný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, pokojový Ibišek mám jeden červený. Toužím po žlutém, ale není k sehnání. V jednom zahradnictví jsem si ho před rokem objednala a nic se neděje, ani na Email mi neodepsali ...

      Vymazat
  2. Ahoj Libuško, ibišek venkovní mám jen fialový,ale jak předěláván zahradu přibudou ještě další.Foxy u plotu rozlámal náš pejsek takže je po nich,ale mám je ještě jinde.Me letos nejvíc dělají okrasné dýně těm to sucho nevadí mám jich hodně tak letos návštěva místo kytičky dostane dýně.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, my když jsme měli kdysi pejska, tak byl kolem plotu vyběhaný chodník a kytky zničené. Pejsek a kytky nejdou k sobě, aspoň podle mé zkušenosti, nevím, třeba byl špatně vychovaný🥰

      Vymazat
  3. Jo,jo začínám cítit ráno a navečer dech pozdního léta. Ibišek mi ještě nekvete, ale poupata má.
    Ani nevím, jakou budou mít květy barvu. Dostala jsem ho vloni jako sazenici od kamarádky.
    Hezký den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, se mi zdá, že letos kvetou nějak pozdě🥰

      Vymazat
  4. Já ibišek stříhám na tvrdo, každé jaro na dvě tři očka. Každý rok naroste o půl metru a je plný květů. Zevnitř jsem taky větve vyřezala a tak mám rok co rok kulatou korunku plnou květů. Bílý jsem měla, ale zhynul i když už byl docela velký, což mne překvapilo. Z Litomyšle jsem si (snad) přivezla semenáček růžového. Ten modrý plnokvětý je opravdu krásný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, kdysi jsem ibišek nestříhala a moc mi nekvetl, co ho stříhám, je samý květ🥰

      Vymazat
  5. Libuško, ibišky máš moc krásné, taky je mám ráda. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.