čtvrtek 11. srpna 2022

Ještě pořád ...

... od nás odcházejí návštěvy s miskou ranných jablíček.
... někdo rovnou s bedýnkou ...
Pepan si furt okrajuje jablíčka na kompot a já mu ho vařím.
Zrají borůvky, bude na koláč ...
Zahrádka stále hraje barvami, i když po dešti, hodně květů odešlo.
Ještě pořád se snaží kvést Hledíky svými posledními letošními květy.
Tento žlutý je opravdu srandovní, má poslední květ a furt se snaží..
Příjemný den
a děkuju všem za vaši návštěvu.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

10 komentářů:

  1. Kytičky se snaží,jsou krásné.Taky jsem dostala tašku padaným letních jablíček.Sice se dost vyřezalo,ale byla jsem za ně moc ráda.Udělala jsem s nich-já vlastně nevím,jak se to jmenuje.Rozvařily se a přidal puding a dalo se to vychladit.Mňam,mňam...
    Přeji krásný letní den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak se dělá přesnídávka s pudinkem, já dělám bez🥰

      Vymazat
  2. Ahoj Libuško, měli jsme taky letní jablíčka,ale syn si na té zahradě postavil a všechny stromy porazil zasadili jsme nový,ale ještě neplodi.A já mám jablíčka moc ráda na všechny způsoby.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, já moc na jabka nejsem, ale ty ranné mi chutnají, jak už jsou hodně zralé🥰

      Vymazat
  3. Taky mám moc ráda letní jablíčka,v mládí jsem se jich najedla dost s dost. Sousedky vnuk taky má moc rád jablečný kompot,jako Pepan. Ale pochybuju,že jablka loupe,ha.
    Máš to na zahradě krásné,to je druhu květin ,Černooká Zuzana jak se už vysoko pne je už v prvním patře,že.Fuksie krásné,máš se na co dívat za odměnu jak se o ně staráš,pleješ,zaléváš.
    Švagrová zaváří okurky,vaří kečup,hlídá vnuka má toho taky dost. Těší se moc do důchodu,ale je to ještě daleko 2 roky. Ted se chodí strašně dlouho do toho duchodu !!!
    Měj se hezky a užívej léta,ale já bych už raději podzim. V těch vedrech se nedá nikam jezdit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, můžeme být rády, že už v důchodu jsme, to je paráda. Však jsem se na to taky těšila celý život🥰

      Vymazat
  4. Libuško,máte pěknou úrodu.A rozkvetlá zahrada radost pohledět.U nás by byl déšť velmi potřeba.Spadne vždy pár kapek.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš u nás by už taky mohlo zapršet, je už sucho a k tomu ještě vítr🥰

      Vymazat
  5. Libuško, já bych Tě brala za babičku. Připomínáš mě moc tu moji, která mě vychovala. Ta měla vždycky taky navařeno, napečeno, všude kytičky jako Ty... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, už to možná i přeháním. V noci se vzbudím a jdu vytáhnout maso z mrazáku a když se mi ohlásí návštěva tak už přemýšlím, co upeču ... no jako by muselo být nutně napečeno ... to jsem celá já🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.