úterý 27. září 2022

Okénko do kuchyně 390.

Polívku si dáme kuřecí s kapáním.
Dále bude krůtí srdce na smetaně, dělám ho jako svíčkovou se zeleninou.
Dala jsem si k němu těstoviny, Pepan měl knedlík, ale jeho oběd jsem nevyfotila.
Když jsem nevyfotila Pepanův oběd s knedlíkem, 
aspoň vám ukážu jak se šetří na knedlíkách. 
Samozřejmě je to humor, vím že za to nemůžou.
Tak jsem si s tím aspoň pohrála.
Ke kávě borůvkový koláč.
Krásný úterní den
a všem, kdo dnes přišli na čumendu děkuju.
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

6 komentářů:

  1. Ahoj Libuško, krůtí srdce na smetaně jsem ještě nikdy nejedla,ale určitě by mi to chutnalo.Boruvkovy koláč tak to je dobrota Přeji krásný den u nás už zas prší Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. O takovém jídle jsem ještě neslyšela.Ale kdysi dávno jsem dělávala kuře a špekáčky jako svíčkovou.
    Knedlík s dírou bych ještě tolerovala,ale my jsme koupili takový chleba☻Já dnes budu dělat fazolovou polévku a bramboráky...
    Tady prší a je 9°C.
    Přeji klidný den

    OdpovědětVymazat
  3. Hra s knedlíkem mne pobavila. Krůtí srdce na smetaně je pro mne novinka, ale klidně bych ochutnala.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Krůtí na smetaně také neznám, ale protože krůtí maso mám ráda, určitě by mně to chutnalo. Zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško, ochutnala bych borůvkový koláč ! Já dnes udělám brambory na loupačku s tvarohem a kefírem, mám na to chuť. A nějakou polívku, včera jsem zase dělala vdolky se švestkama. Zdravím Kožuškov, Lenka
    www.babilenka.cz a

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.