čtvrtek 22. září 2022

Tak se mi zdá ...

... že to letošní léto mělo nějaký rychlý konec a odešlo bez rozloučení.
Už delší dobu je počasí akorát na to, zalézt s knížkou pod deku. 
Není den, aby aspoň trošku nepršelo. Takže je permanentně mokro.
Počasí akorát na nemoci, všude se kašle, smrká, prská ...
... no prostě nejlíp je doma s hrnkem čaje.
Na lepší počasí není naděje, jak jsem tak zjistila,
 takže bych ráda přes víkend uklidila domů všechny květináče a truhlíky.
Snad bude opravdu pár dní bez deště, jak nám předpovídají.
Truhlíky už parádu nedělají ani náhodou.
Některé fuchsie ještě kvetou a mají listy, 
jiným listy opadaly, jenom na koncích jsou květy.
No prostě, už žádná sláva, to nejlepší mají letos za sebou.
Ale kdo hledá, najde pořád ještě něco pěkného.
Většinou navečer vyleze na chviličku sluníčko, 
ale to jen na pár minut a je pryč.
Sem tam se mi podaří vyfotit sluníčkovou fotku.
Pohodový čtvrtek
a děkuju všem, co se přišli mrknout.
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

10 komentářů:

  1. Ještě pořád je proč k tobě chodit nahlížet. Najdeš i drobnosti, které potěší oko. Přeji co nejlepší čtvrtek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, vždycky se najde nějaká maličkost k focení, člověk se musí dívat🥰

      Vymazat
  2. Opět mlha...truhlíky s muškáty mám na parapetech.Pořád doufám,že přece nemůže být z léta hned zima.Asi jsem naivka ☻
    Přeji krásný den a pěknou knížku do ruky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, třeba se ještě dočkáme slušného počasí, ale nevíme kdy🥰

      Vymazat
  3. Taky mi to tak připadá. Většinou uklízím truhlíky v polovině října, do některých aranžuji podzim, ale letos to vypadá, že tak učiním dříve. Je pravda, že na zahrádce sice ještě něco k vidění je, ale třeba růže tedy vypadají uboze. Dnes tedy u nás svítí slunce a je hned veseleji. Nebe je do modra, takže snad to tak vydrží po celý den.
    Měj se Libuško , hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, letos začalo škaredé počasí moc brzy. Většinou truhlíky vydrží delší dobu hezké ne jak letos🥰

      Vymazat
  4. Přesně, jak píšeš. Vůbec mě to nebaví a moji sousedku také ne. Potřebovali bychom alespoň na chvíli trochu tepla a sucha. Ani hadice se nedají v té zimě smotat a uklidit. Plánuji jet na zahradu zítra a docela se toho děsím. Tráva se sekat nedá v tom mokru, ořechy se válí v mokré trávě, což jim neprospívá. Alespoň nám trochu zatopili, že suším ořechy v pírových pytlících na topení. A sklízet jablka je nejvyšší čas a lézt po mokrém stromě mi manžel odmítne. Ach jo. kde se toulá babí léto?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, letošní podzim pěkně nezačal, to už si dlouho nepamatuju, takovou hnusotu🥰

      Vymazat
  5. Ahoj Libuško, u nás byl dnes hezký podzimní den se sluníčkem. Jinak pořád prší, každý den. Mám taky plno práce na zahradách - na své a na tátově, ale v dešti se mě tam opravdu nic dělat nechce... Taky bych uvítala babí léto. Měj se hezky, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tak to máš hodně práce dvě zahrady, já mám dost té jedné.🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.