pátek 23. září 2022

Nedávno ...

🍂🍁🍂
... jsem tu psala, že jsem prošvihala kvůli nemoci a hnusnému počasí,
když kvetl Vilec. Byl tam poslední pupen, tak jsem ho hlídala.
Za pár dní se ukázal zvonek, 
nejdříve byl bílý, ale už pomalu začínal fialovět.
Pak jsem zase na pár dní, protože furt pršelo, na Vilec zapomněla.
Zvonek už byl od deště pěkně jetý, ale pořád hezký.
Dokonce si ho pronajal škvor, jako úkryt proti dešti.
Ještě vykvetl Zvonek kopřivolistý.
Utrhla jsem si pár jahod, kupodivu byly sladké a moc dobré, 
to jsem nečekala, při tom deštivém počasí
Je jich tam ještě hodně zasedlých a dokonce i kvetou,
 ale hnijí a plesniví v tom mokru.
Sluníčko si ze mě dělalo srandu svítilo i nesvítilo.
Jak jsem odešla domu, tak už svítilo bez přestávky.
Příjemný pátek se sluníčkem přeju všem mým návštěvám
a už snad i bez deště.
Děkuju, že jste se u mě zastavili.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

10 komentářů:

  1. Pěkný zvonek i povídání,snad se počasí ještě zlepší..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, počasí se včera zlepšilo a dnes zase poprchává🥰

      Vymazat
  2. Libuško, to je nádherný zvonek ! Se nedivím, že si ho škvor pronajmul :o):o). Přeju hezký víkend, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Pořád ti něco kvete.Kytičky jsou opět moc krásné.Já jsem včera uklidila muškáty.Předpovídali mráz-a byl! Stejně je tam ještě vrátím.To přece nemůže být konečná.Pořád si říkám,že je zlikviduji a koupím na jaře nové.Je mi jich ale líto-tak nevím ☺
    Přeji krásný den-hodně sluníčka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, taky už mám některé muškáty a fuchsie schované, ty které už nebyly hezké. Ještě mám u vchodu a na pergole. Kdysi jsem obyč. muškáty vytáhla z hlíny a nechala přes zimu zabalené v novinách ve sklepě, letos to asi zase na některých vyzkouším, už je to hodně let, co jsem to tak dělávala.🥰

      Vymazat
  4. Doufám, že ještě hezké podzimní dny přijdou. Tady to zrovna teď tak vypadá. Nebe je modré, slunce svítí. Ráno je tedy docela dost chladné, to ale už jinak nebude.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, přivítala bych ještě pár dní slunečného počasí. To zamračeno mi nedělá dobře, jsem na sluneční pohon🥰

      Vymazat
  5. Ahoj Libby dnes sice ráno byl Šedivák ale pak jasno až do večera a po poledni docela teplo,seděla jsem chvíli na náměstí. Pořád Ti něco kvete a zvonečky mám moc ráda !!! Měj krásný Víkend ! Švagrová už zavařila spoustu čer. řepy už se na ni těším. Ahoj !!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni u nás ještě nemrzlo, ale bylo těsně nad nulou. Červenou řepu jsem už vytáhla, jenom ji zavařit, mám ji moc ráda🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.