pátek 30. září 2022

To jsem nečekala ...

... že budou dva dny po sobě se sluníčkem
 a bude se dát venku něco dělat.
V noci sice pršelo, ráno bylo hodně mokro, 
ale aspoň jsem zatím umyla okna ve verandě.
Po obědě už jsem byla zase ve svém živlu.
Ostříhala jsem Echinacei a vyhodila Cínie, už měly odslouženo.
Chtěla jsem něco vyplet, ale hlína je mokrá, moc to nešlo. 
Ale stejně jsem udělala kus práce.
Sluníčko krásně svítilo a Jiřiny se jenom usmívaly.
Slunko se chvílemi schovalo za mrak a hned se citelně ochladilo.
Nedalo se, škrábalo se ven, co mu síly stačily.
Za chvíli už opět krásně hřálo.
Bílý Flox i na konci září kvete.
Pohodový poslední zářijový den.
Dnes už krásně není, máme mokro a asi bude pršet celý den.
Děkuju, že jste se u nás zastavili a mrkli,
 jestli jsme ten krásný den neprolenošili.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

10 komentářů:

  1. Ahoj Libuško, u nás včera taky bylo hezky to se makalo,kdyby tak bylo alespoň týden.Celou moc pršelo zas bude všechno mokrý.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, dnes se chystám něco venku dělat. Včera ráno ještě pršelo, tak bude jistě mokro🥰

      Vymazat
  2. Jiřiny nadělají hodně parády.Floxy jsou nádherně bílé.
    Tady taky neprší,snad to chvíli vydrží ☺
    Přeji klidný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, Jiřiny jsou krásné a dělají mi radost🥰

      Vymazat
  3. Krásné fotografie.U nás po ranní mlze,která se rozplynula až kolem poledne bylo moc hezké odpoledne.
    Libuško,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš doufám, že bude dnes hezky, aspoň to tak teď ráno vypadá🥰

      Vymazat
  4. Pěkné nahlédnutí a co nejlepší den přeji pro procházky doma i venku. Končí vlídný podzim, jsem taky vděčná za poslední vybarvené květiny i uzrálá jablíčka na stromech. Ráda jsem zašla ;-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, snad nám to počasí chvíli vydrží bez deště🥰

      Vymazat
  5. Taky bylo u nás včera hezky, takže jsme s mužem pracovali na zahradě. Dnes se to jakoby začíná nebe jasnit, takže třeba bude odpoledne opět pěkné.
    Hezký den u vás!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.