sobota 1. října 2022

Máme tu říjen ...

Tyto kytky už spokojené a ostříhané spí. 
Jak jsem na oknech dala pryč truhlíky vyrušila jsem pavouky.
Muškáty už jsou spokojené a neprší na ně.
Kdysi jsem vám psala o fuchsii, které jsem dala jméno Růženka,
protože furt spala, tak ta vykvetla ještě jednou, ale už je taky uklizená.
Cínie na záhonku přestaly zdobit, už tam nejsou.
Bětuška bránila hrníčky, ale neubránila, už jsou v krabici v kůlně
a barel je odstěhovaný na zimu pryč.
Včera nám celý den propršel. Co by jsme za tu vodu dali v létě.
Klidnou sobotu a děkuju,
 že jste se u mě zastavili na blogu.
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

18 komentářů:

  1. Ještě pořád máš zahrádku kvetoucí.
    Tady je zase velká mlha.
    Přeji krásnou sobotu ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, zatím ještě něco pořád kvete, snad nebudou brzy mrazy a užijeme si toho🥰

      Vymazat
  2. Ahoj Libuško, taky připravuju obě zahrady na zimu. Teď ale jedu na houby, těším se, že si v lese odpočinu. Posílám pozdrav, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, doufám, že si byla s houbami úspěšná🥰

      Vymazat
  3. Ahoj Libuško, u nás to dneska vypadá, že bude hezky tak hned po obědě se vydám na zahradu mám ještě rajčata a papriky ve skleníku nechám to tam ještě týden a pak to taky zlikviduju Přeji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, domácí rajče bych si hned dala, my už nemáme, nemám skleník🥰

      Vymazat
  4. Libuško, to je krásná podzimní podívaná a nejvíc Bětuška nad hrníčkama jako vodnice čekající na dušičky (no ty už budou za chvilku). Vím že jsi psala, že podzim nemáš ráda, ale mně se líbí, že je takový hodně barevný. Jenom nesmí být takové počasí jako je teď. Krásnou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, letošní podzim, nezačal dobře, snad teď už bude hezky🥰

      Vymazat
  5. U nás včera bylo docela hezky. Zkulturnila jsem ,,předzahrádku" před domem. Na zahradu jsem si šla už jenom vypít kávu.
    Pohodovou sobotu!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já budu "kulturnit" dnes, má být hezky, tak toho musím využít🥰

      Vymazat
  6. Růženka je krásná! Víš že já jsem na fuchsie prostě ulítlá....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, jsme na tom stejně. Doufám, že moje Růženka zdárně přečká zimu🥰

      Vymazat
  7. Konec letní éry,ale i tak to tam máš moc hezké,přeji pěkné podzimní dny a ještě trochu sluníčka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tobě taky přeju hezké a pohodové podzimní dny🥰

      Vymazat
  8. Ahoj Libby pilně zahradu likviduješ,ještě má být od středy hezky !!! Ta fotka Bětušky u hrníčku je moc hezká !!! Jiřiny máš moc krásné tady ještě nemrzlo tak taky hezky kvetou. Já měla hrozný kašel a rýmu,už to doznívá tak radši moc ven nejdu. A moc mě to schází !!!
    Měj hezký zbytek soboty,tady dopoledne bez deště ted už prší .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, dnešek budu mít pracovní, má být hezky🥰

      Vymazat
  9. Příští týden snad bude alespoň na pár dní babí léto, tak se také chystám na zahradě uklidit. A možná, že manžela ještě vytáhnu na houby. Když nepůjde, půjdu sama protože tam je mi vždycky skvěle. Přeii hezký víkend, pá 😉😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, snad bude hezky jak slibují, už se na to těším🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.