neděle 25. září 2022

Z Kožuškova

Neprší a Jonášek si vyšel ven ...
... trošku protáhnout kostru.
Cvalíček už ho dávno čeká.
Bětušce se to počasí moc nezamlouvá.
Kam asi míří?
No jasně, lísání o kdejaký strom či tyčku je Bětuščino hoby.
Celou dobu mě kožušci doprovázeli ...
Cvalíčka napadlo, že by si mohl skočit na Jonáška ...
To byly takové fofry, že jsem nestačila fotit.
Už si pohráli a přemýšlí, co dál.
Jony, jde se domů, mám hlad.
Jo, vy se ptáte co Brunda?
Ale vždyť to znáte, dneska je pro změnu pod stolem.
Krásnou poslední zářijovou neděli 
i když po krásné sobotě opět ráno prší.
To nám to září utíká, co?
Děkujeme, že jste se zastavili v Kožuškově.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

10 komentářů:

  1. Kožušci si užívají posledních teplejších dnů.Hlavně,když dlouhodobě neprší.
    Přeji nádhernou neděli všem ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera bylo, Evi, krásně, kožušci si užili sluníčka🥰

      Vymazat
  2. Libuško, už jsem se těšila jak se u kávičky podívám co dělají Kožušci . Ještě si užívají poslední hezké chvilky teplejšího počasí. Moc se mi líbí Bětuščino lísání.
    U nás bylo včera krásně a v noci opět začalo pršet , což je teď často .
    Měj se krásně , přeji pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, taky u nás do rána pršelo. Kožušci přišli po ranní procházce pěkně ucouraní. Když mám na jaře u nějaké kytky, co ještě nevylezla tyčku, Bětka mi ji vždycky vyvrátí, pak nevím, co mi kde vyleze🥰

      Vymazat
  3. U mě je to v neděli jasné, uvařím kafe, namažu chleba a pak se hned podívám, co je nového v Kožuškově. Dneska prší, tak jsou určitě kožušci zalezlí doma, ale včera bylo nádherně. Přeju pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, tak to jsem ráda, že při kožuškách snídáš. Včera bylo krásně, dnes u prší🥰

      Vymazat
  4. Ahoj Libuško, krásné kocickove povídání.Byli jsme teď tři dny v Českém Krumlově a když jsme se vrátili to bylo přivítání pejskové i kočičky na nás čekali všechny jsem musela pohladit.Uz u nás vykukuje sluníčko.Preji krásný den.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, to bych nevydržela bez nic být přes noc. I když jsem někdy, je to sice málokdy, celý den pryč, kožušci už mě čekají na okně a u dveří🥰

      Vymazat
  5. Krásné a milé fotografie z Kožuškova.Posílám k vám pozdravy.
    Libuško,měj se hezky

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.