neděle 2. října 2022

Kožuškování

"Tomíííí, kde si, čekám tu na tebe."
"Už jsem tu, co je, hoří?"
"Neviděl si Jonáška? Nemůžu ho najít."
" Ne neviděl a nemám čas, přijel mi páníček."
"Tomi, proč mi utíkáš?"
"Kde ten Jony jenom je?"
"Jupííí, už ho vidím!"
"Jony, kde si byl? Všude jsem tě hledala."
"Bětuš, ty se neumíš sama zabavit?"
"Ty si skokan Jonášku, kde ses to naučil?"
"Bětuš, právě jsem složil zkoušky z přeskoku přes plot."
Cvalíček se taky vrátil z lítačky ...
... a má pořádnou žízeň.
Nejlepší šmakuje dešťovka.
Doporučuje 9 koček z 10.
Brundu jsem zastihla u misky,  dnes tu má na výběr, 
ale zvolila granule, je ze všech kožušků nejskromnější.
Mějte krásnou první říjnovou neděli
a děkujeme všem, co za námi přišli do Kožuškova.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

14 komentářů:

  1. Moc se mi líbí vaše fotky,kožušci ☺ Skok Jonáška je senzační.Všichni jste už doma,tuláci!
    Paničce řekněte,že přejí celé rodině krásnou neděli ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuju. Jonášek je skokan, to mu vždycky šlo🥰

      Vymazat
  2. Užila jsem si fotky při nedělním ránu.
    Pěknou neděli u vás, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Libuško, hezké nedělní povídání.Preji krásnou neděli Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou to partneři jak má být, hlídají se a spolupracují. A dělají radost nejen vám, ale i nám. Užijte si barevný víkend, ještě má být babí léto. Přeji pěknou neděli

    OdpovědětVymazat
  5. Měla bych si vzít z Brundy příklad, co se jídla týče. Jonášek vypadá, jako kdyby cvičil na hrazdě a ten parádní seskok, to je na olympiádu. Přeju krásnou neděli všem do Kožuškova.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, nevím, kde ty skoky Jony trénoval, ale jdou mu perfektně.🥰

      Vymazat
  6. To je moc krásné povídání o kočičkách. Také máme tři a jsou to naši miláčci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko s kožuškami je doma pohoda, tak ty tvoje tři za mě pohlaď🥰

      Vymazat
  7. Libuško, pěkné hlášení z Kožuškova. Zdravím, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.